Feesttoeter winnend campagnebeeld AutoRAI 2013 | Expovisie

Feesttoeter winnend campagnebeeld AutoRAI 2013

De 'feesttoeter', het ontwerp van Jeroen Post, is door het publiek gekozen als campagnebeeld voor AutoRAI 2013. 10.529 mensen brachten hun stem uit via de facebook-pagina van de autobeurs. Het ontwerp van Jeroen Post wist 40,3 procent van de stemmen te bemachtigen, nipt voor de nummer twee die 38,9 procent van de stemmen trok. 

Ontwerper van de ‘feesttoeter’, Jeroen Post, vond het een uitdaging om mee te doen. “De AutoRAI poster wil natuurlijk iedereen wel ontwerpen! Mannen en auto's, dat hoeven we niet uit te leggen toch? Behalve dat ik supertrots ben dat mijn ontwerp gekozen is , vind ik het ook erg leuk dat zo veel mensen vanuit mijn persoonlijke netwerk zo enthousiast hebben gereageerd en mee hebben gestemd. Dit zal mij de rest van mijn leven bijblijven. Hiervoor wil ik dan ook iedereen hartelijk bedanken."

Winnend ontwerp campagnebeeld AutoRAI 2013Meer dan 140 inzendingen en ruim 10.000 stemmers hebben ervoor gezorgd dat AutoRAI 2013, van 3 tot en met 14 april in Amsterdam RAI, al ruim van tevoren tot leven is gekomen. De AutoRAI ontwerpwedstrijd stond tot en met 14 oktober 2012 open voor inzendingen. Deelnemers kregen de opdracht een nieuw beursbeeld te ontwerpen met in het achterhoofd: ‘Het grootste autofeest van Nederland’. De drie geselecteerden worden uitgenodigd voor de Exclusive Preview avond van AutoRAI 2013 en winnaar Jeroen Post ontvangt een geldbedrag van € 2.500,-. Alle inzenders ontvangen een gratis toegangskaart voor AutoRAI 2013.