Beurzen

Febelux lanceert #WeLoveLive

Febelux, de vakorganisatie voor de Live Communication branche in België en Luxemburg, heeft de social media campagne #WeLoveLive gelanceerd, als antwoord op de precaire situatie sitiatie waarin België en vooral Brussel na de aanslagen van 22 maart verkeerde. De campagne roept iedereen op om via de verschillende sociale media foto’s en video’s te delen van hun live belevingen en de hashtag #WeLoveLive te gebruiken.

Het doel is zo een sterke community te vormen van mensen die meer dan ooit geloven in de kracht van live ontmoetingen en publieke samenkomsten en niet toegeven aan angst of wantrouwen. 

“Ook wij willen graag onze leden oproepen om hun live belevingen te delen met de hashtag #WeLoveLive,” aldus Febelux-voorzitter Frédéric François. “We blijven overtuigd van de kracht van Live Communication en moeten positief naar de toekomst kijken.”

 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief