EvenementContact wint Gouden Giraffe

EvenementContact heeft de Gouden Giraffe gewonnen in de categorie Beste Beursconcept. Het no-nonsense vakbeursconcept van Arjen Lemstra en Joris Bots werd verkozen boven  Ecomobiel en VIV  Asia 2011. In de categorie Beste Deelname was de hoofdprijs voor het concept Douwe Egberts Festivals. De andere genomineerde deelnames waren het Legrand Experience Centre op de Beurs Elektrotechniek en de Absolut Vodka en Havana Club op Venuez11.

De uitreiking van de Gouden Giraffe vond donderdagavond plaats in Amsterdam RAI. De door move en LiveLab geproduceerde awarduitreiking met het cabaretduo MIER als (inter)actieve gastheren, wist de ruim 700 aanwezigen continu te boeien.

Andere winnaars van een Gouden Giraffe zijn BKB met de Conventie van Achlum in de categorie Congres,  Joffi Events & Communicatie met het Achmea 200 Festival in de categorie Effectief,  B&S Event Innovators met de campagne Do Not Shave voor Philips in de categorie Creatief en in de categorie MVO The Oddshop met De Opkikker van Bas.

Hier vind je een overzicht en nadere beschrijving van alle genomineerden.