Eerste editie &Trendz trekt bijna 10.000 bezoekers - Expovisie

Eerste editie &Trendz trekt bijna 10.000 bezoekers

De debuuteditie van het nieuwe beursconcept &Trendz in Evenementenhal Gorinchem is bezocht door bijna 10.000 bezoekers. Veel publiek kwam er op de openingsdag waarop de nieuwe beursnaam &Trendz bekend werd gemaakt door commercieel directeur Martine Bramer in samenwerking met het beursteam van Evenementenhal.

 &Trendz is een fusie van de drie detailhandelbeurzen Trendz, @HomeEvents en SOCdays. Door de fusie is &Trendz het grootste detailhandelevenement geworden in Nederland waar leveranciers en retailers elkaar ontmoeten. Naast de nieuwe naam is ook het beursconcept flink geüpdate. Zo moet &Trendz een moderne beurs zijn en inspelen op de behoeften van de markt, namelijk het hebben van een one-stop-shopping moment voor ondernemers in de detailhandel. Verder wil dit grootste detailhandelevenement in Nederland allerlei uiteenlopende werelden samen laten komen. Van living, garden & outdoor, glas/porselein, toys, stationery, office tot design, gift, beauty, fashion en toepassingen.

&Trendz wordt drie keer per jaar gehouden: in het voor- en najaar in Gorinchem en in het najaar ook in Evenementenhal Hardenberg. De tweede editie in Gorinchem vindt plaats op 21, 22 en 23 augustus, gevolgd door een editie in Evenementenhal Hardenberg op 25, 26 en 27 september.