eDay focust op belevingswaarde | Expovisie
Tijdens eDay namen acht teams het tegen elkaar op in een hilarisch potje standwandbouwen.

eDay focust op belevingswaarde

De vijfde editie van de eDay, het jaarlijkse vakevenement voor live communication professionals, werd opnieuw een voltreffer. Gastheer Flanders Expo mocht goed 180  deelnemers verwelkomen voor een gevarieerd programma waarin het begrip belevingswaarde centraal stond.

Vakorganisatie Febelux.com polste naar een invulling van het begrip belevingswaarde bij professionals die weinig of niets met beurzen te maken hebben: directeur Jan Briers van het Festival van Vlaanderen, Ann Van Dessel van de bioscoopgroep Kinepolis, Oliver Snyers van de pretparkgroep Walibi en IKEA-store manager Jo Vermaerke. Zij prikkelden de deelnemers om voor de pinnen te komen met innovatieve ideeën en maakten uiteindelijk een top vijf van suggesties die door de werkgroepen naar voor waren geschoven. In grote lijnen komt de top vijf erop neer dat beursorganisatoren, hallenexploitanten én exposanten de handen in elkaar moeten slaan om de belevingswaarde van evenementen omhoog te krijgen door minder gedoe, meer all-in formules, een gepersonaliseerd onthaal en voldoende ruimte om op adem te komen.

Traditioneel moeten tijdens de eDay ook de handen uit de mouwen gestoken worden. Acht teams namen het tegen elkaar op in een hilarisch potje standwandbouwen.

Tijdens eDay namen acht teams het tegen elkaar op in een hilarisch potje standwandbouwen.

 

 

 

Een fotoverslag van de eDay vindt u op www.eday2012.be