EasyFairs koopt Spaanse e-marketing beurzen | Expovisie

EasyFairs koopt Spaanse e-marketing beurzen

EasyFairs, bekend van haar kosten- en tijdsefficiente beurzen, heeft een meerderheidsbelang genomen in de Spaanse beurzen OMExpo en E-commerce Spain. Beide beurzen werden tot nu toe georganiseerd door Eventos OME. De zevende editite van OMExpo en de tweede editie van E-commercie Spain hebben op 16 en 17 maart 2011 plaatsgevonden in Feria de Madrid. In totaal trokken de evenementen 160 exposanten en 8.600 bezoekers,

Naast de beurzen heeft OMExpo ook congressen over online marketing ontwikkeld die onder andere in Lissabon, Barcelona en Sao Paulo hebben plaatsgevonden.  "Er is een hele goede match tussen OMExpo en ons, als je kijkt naar de benadering van beurzen", aldus EasyFairs CEO Jean-Fran├žois Quentin. "OMExpo is het grootste online marketing event in Spanje. De aantallen van exposanten en bezoekers zijn nu al sterk, maar er is duidelijk nog een enorme groeipotentie. We verheugen ons dan ook op de samenwerking bij deze beurzen. Daarnaast biedt de aankoop ook kansen om onze positie in de technologie-sector in Latijns-Amerika te vergroten."

EasyFairs kondigde onlangs aan dat het bedrijf de komende twaalf maanden flink wil gaan uitbreiden.