Beurzen

Lieferantentage: vakbeurs voor promotionele producten

Die Lieferantentage 2021 visual

PromZ introduceert in Duitsland een nieuwe vakbeurs voor de promotionele branche onder de naam Die Lieferantentage. Gedurende twee dagen zullen 150 suppliers en fabrikanten hun producten tonen aan bedrijven die promotionele producten en diensten leveren aan eindgebruikers.

Die Lieferantentage gaat plaatsvinden op 24 en 25 augustus 2021 in Messe Giessen in Gießen. “Natuurlijk beseffen we dat eind augustus de vakantieperiode nog niet is afgelopen”, aldus beursorganisator John Michael Swaab. “Daarom hebben we eerst hier en daar in de markt gepolst hoe men daar over denkt. Het blijkt toch dat voor iedereen het extra belangrijk is om de laatste vier maanden te kunnen knallen om nog zoveel mogelijk rendement te halen. Ook vorig jaar was er sprake van een echte eindejaarsrally vanaf begin september.”

Succesvol beursconcept

Het beursconcept is al acht jaar een succes in Nederland, vertelt hij. “Het is hét netwerkevent voor de promotionele productenbranche. Suppliers en fabrikanten kunnen in een no-nonsense setting en een relaxte ambiance het contact met bestaande klanten intensiveren en nieuwe relaties ontmoeten. Voor de bezoekende distributeur is het eveneens een gelegenheid om de banden weer aan te halen en kennis te maken met de nieuwste producten en ontwikkelingen aan de vooravond van het altijd belangrijke najaarseizoen.”

Onafhankelijke beurs

Belangrijk is ook dat Die Lieferantentage een onafhankelijke beurs is voor de hele branche. Er wordt dus niet gekeken of een bedrijf lid is van een branche-organisatie. Toegang tot het evenement is gratis en alleen handelaren worden toegelaten tot de beursvloer.

“We denken dat ook in Duitsland een dergelijke opzet kans van slagen heeft, zeker na een langdurige periode waarin we elkaar maar spaarzaam hebben kunnen ontmoeten. De eerste reacties zijn in ieder geval positief”, aldus Swaab.

Het contactpersoon voor Die Lieferantentage in Duitsland is Bettina Nettelbeck, een oude bekende in de promotionele sector.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief