Beurzen

Deelnemers Horti Fair kunnen stand terugverdienen

Horti Fair introduceert dit jaar de Marketingcup. Deze wordt uitgereikt aan de standhouder die de meeste bezoekers weet te trekken. De winnaar van de Marketingcup krijgt in 2012 zijn standoppervlakte gratis.

”Horti Fair reikte voorheen een prijs uit voor de mooiste stand", vertelt Horti Fair-directeur Frans-Peter Dechering. "Een beursstand draait echter niet om mooi of groot, maar om bezoekers. Daarom de lancering van deze Marketingcup.

De bezoekersregistratie is dit jaar uitgebreider dan de afgelopen jaren. Reden daarvoor is dat de beursorganisatie en de standhouders daarmee meer inzicht krijgen wie Horti Fair bezoekt. Bezoekers kunnen zich  via de websites van standhouders registreren. Hiervoor krijgt elke standhouder de mogelijkheid een unieke link op de eigen site te plaatsen. Dechering: "Standhouders zijn de beste trekkers van bezoekers. Het is de taak van een beursorganisatie de standhouders daarin zo goed mogelijk te ondersteunen. Dat doet Horti Fair onder meer door het bieden van een inspirerend inhoudelijk programma, een mooi ingericht beurscomplex en door een professionele bezoekersregistratie.”

Het mes snijdt aan twee kanten, legt Frans-Peter Dechering uit. "Allereerst vindt bezoekersregistratie nu plaats door standhouders zelf: hierdoor is er voorafgaand aan de beurs meer contact tussen beide partijen. Bovendien krijgen standhouders een goed inzicht hoe succesvol hun marketingcampagnes zijn. En ten tweede wordt de Horti Fair, door het intensief betrekken van de standhouders bij de bezoekerswerving, beter zichtbaar voor potentiële bezoekers.”

De standhouder die de meeste bezoekers  naar de Horti Fair weet te trekken, krijgt de Marketingcup. Hierbij wordt vanzelfsprekend rekening gehouden met de standgrootte. Alle standhouders hebben dus evenveel kans op het winnen van de Marketingcup. De winnaar krijgt tijdens de Horti Fair 2012 het totaal aan gehuurde vierkante meters (ter grootte van de stand van 2011) gratis.

www.hortifair.nl


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief