Cases | Expovisie

Cases

Automatiek: BeFood op Tavola

Kan een automatiek soelaas brengen? Ja dus. Zelfs op een vakbeurs als Tavola waar alles om premium voeding draait, zo ontdekte BeFood op de jongste...

Aanraken: Decolegno op Interieur

“Heb je die kroonluchter gezien?” Wanneer bezoekers op een beurs elkaar aanraden om op jouw stand langs te lopen , heb je redenen om aan...

Transformatie: Scarabee op Passenger Terminal Expo

De meeste mensen raken gestrest bij het afgeven van hun bagage en de veiligheidscontrole op een luchthaven. Scarabee levert hier oplossingen voor. Die liet ze...

Sympathiek: Lattiz op Horecava

FrieslandCampina kan met al haar producten makkelijk een hele beurshal vullen. Maar het zuivelbedrijf kiest er bewust voor om één merk centraal te zetten tijdens...

Warm welkom: Oosterberg op Elektrotechniek

Exposant Oosterberg valt al op nog voordat je de stand hebt gezien. De stand zelf is een overduidelijke statement. Met dank aan de klanten van...

Massacommunicatie: Expo Milano 2015

Massacommunicatie is op beurzen minstens net zo belangrijk als het persoonlijk contact. Op de wereldtentoonstelling Expo Milano merk je hoe moeilijk die twee te combineren...

Cabinet of Wonders: Improve op ISE

Een muurbloempje dat de aandacht trekt, ondanks het spektakel op de levendige dansvloer. Improve viel tijdens de internationale vakbeurs ISE op met een volledig geprojecteerde...

Dutch Festival op World Expo

Laat de festival look van het Nederlands paviljoen op de World Expo in Milaan je niet misleiden. De last minute deelname aan de wereldtentoonstelling is...

Mr Holland: NBTC op internationale meetingbeurzen

Hij is een graag geziene gast op de internationale meetingbeurzen en een succesvol marketingvehikel voor de Nederlandse industrie van zakelijke bijeenkomsten. Het gedurfde concept van...