Bright Day krijgt een boost - Expovisie

Bright Day krijgt een boost

Bright Day werkt voortaan samen met de RTL Nieuwsgroep als exclusieve mediapartner. Het halfjaarlijkse ‘tech fest’ verandert daarnaast van locatie.

 Volgens de organisator, het techlifestyle-platform Bright, passen de samenwerking en de verhuizing bij de nieuwe ambities: bigger, better & brighter. Op het aanstaande evenement worden 2.000 bezoekers verwacht, twee keer zoveel als bij vorige edities.

Na in de afgelopen vijf jaar 25 Bright Nights en 3 Bright Days te hebben gehouden in Pakhuis de Zwijger, verhuist de volgende Bright Day naar het Westergasfabriek-terrein in Amsterdam. De vierde editie vindt plaats op zaterdag 8 november.

Bright Day is een dag vol vernieuwing voor nieuwsgierig Nederland. Met een live Uitpakparty gadgetshow, productdemo”s, lanceringen, presentaties en pop-up stores: #SeeTryBuy. De thema”s voor dit najaar zijn mobile, wearables, smart home, robotica, health, drones, Dutch startups, Dutch design, automotive en whizkids.