Beursprofessionals | Expovisie

Beursprofessionals

Nieuwe huisstijl Jaarbeurs luidt groeifase in

Een naamsbekendheid om te zoenen, maar de competenties onvolledig verankerd bij menig stakeholder. Jaarbeurs gaat daar verandering in brengen, stellen marketingmanager Rob Beltman en corporate...

Cure, Double Pay

Wat levert een beurstraining eigenlijk op…. Doen jullie ook No Cure, No Pay? Recent mocht ik deze vraag weer optekenen uit de mond van een...

‘Zie hier de kracht van een beurs’

Het voelt als een soort afscheidstournee. Gert-Jan van den Nieuwenhoff heeft voorafgaand aan Gastvrij Rotterdam wereldkundig gemaakt dat hij per 1 december vertrekt bij Rotterdam...

Verzinsels van Pjotr met de Pet

U heeft het vast ook al meegemaakt: je gaat even op zoek naar een goeie webshop voor pakweg kantoormateriaal, je plaats al dan niet een...

Leerzaam kijkje in de keuken bij ADS Expo

Op donderdag 27 juni konden relaties een kijkje in de keuken nemen bij ADS Expo. Eigenaren Wil Eelants en Erica Godschalk, vooral bekend van voormalig...

Al ben ik soms wat traag met omarmen

In België hebben we sinds kort ‘eco-realisten’. Dat is een nieuwe categorie burgers en politici die enerzijds gekant zijn tegen alles wat zweemt naar ecologisme,...

‘Keuzes maken merken alleen maar sterker’

Innovatief en duurzaam. Dat is waar het merk RAI Amsterdam voor moet staan, betoogt Directeur marketing & Digital Eline Deijs. Met als core-business het creëren...

‘Je moest van een spijker een touwtje kunnen maken’

Van het pionierswerk in de seventies, via de praalzucht van de tachtiger jaren en de professionalisering van de jaren negentig tot aan de geïntegreerde aanpak...

#ikinstadusikbesta

Millenials. Soms hoor je deze term en lijkt het wel een aandoening of zo. Iets wat je hebt en wat je dan een soort profiel...