Beursprofessionals | Expovisie

Beursprofessionals

Al ben ik soms wat traag met omarmen

In België hebben we sinds kort ‘eco-realisten’. Dat is een nieuwe categorie burgers en politici die enerzijds gekant zijn tegen alles wat zweemt naar ecologisme,...

‘Keuzes maken merken alleen maar sterker’

Innovatief en duurzaam. Dat is waar het merk RAI Amsterdam voor moet staan, betoogt Directeur marketing & Digital Eline Deijs. Met als core-business het creëren...

‘Je moest van een spijker een touwtje kunnen maken’

Van het pionierswerk in de seventies, via de praalzucht van de tachtiger jaren en de professionalisering van de jaren negentig tot aan de geïntegreerde aanpak...

#ikinstadusikbesta

Millenials. Soms hoor je deze term en lijkt het wel een aandoening of zo. Iets wat je hebt en wat je dan een soort profiel...

“We willen van het gebied een leuke plek maken”

“Uitbreiden? Een klein beetje, met eerst een nieuwe hal in 2019. Maar voor de rest: vol inzetten op de plek waar we nu zijn en...

Georges en Ingo. En u en ik

De afgelopen zomer heb ik met twee mensen in het bijzonder een beetje medelijden gehad, Georges Ferrero en Ingo Burmester. De ene is burgemeester van...

Betere beursleads door de AVG?

Goh wat werden we bedolven onder e-mails en berichten van bedrijven die toch echt graag wilden dat je hen toestemming gaf om digitaal met jou...

‘Niet erg druk vanwege enorme overkill aan andere We Make The City evenementen’

Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet...

René Bakker van Meals Unite neemt deel aan We Make The City

Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet...