Beurzen

Beursentertainment: een act trekt aandacht

Wat uw doelstellingen ook zijn: het is aan de standbemanners om de boodschap pakkend over te brengen. Helaas is een vlotte babbel en de gave om op wildvreemde mensen af te stappen niet voor iedereen weggelegd. Twijfelt u aan deze talenten bij uw eigen personeel? Denk dan eens na over het inzetten van een act of acteur.

beeld Loren Javier

Door acteurs in te zetten kunt u eenvoudig bezoekers rond uw stand verzamelen. De uitdaging is vervolgens om uw boodschap pakkend over te brengen. Een doordacht concept maakt uw beursdeelname onvergetelijk. Vooral als u de bezoekers actief met de act mee laat doen. Op die manier ontstaat er een beleving: uw boodschap komt tot leven en blijft hangen.

Een paar voorbeelden

  • Een quiz over uw nieuwe productlijn gepresenteerd door een vrolijke quizmaster. Dit zorgt voor stopkracht met relevantie: beursbezoekers kunnen meespelen, maken kans op een leuke prijs en leren tegelijkertijd iets over uw product. Andere bezoekers blijven staan om te kijken, uw standbemanners kunnen de situatie gebruiken om mensen aan te spreken.
  • Uw eigen chique butler straalt service uit. Hij biedt beleefd zijn diensten aan. Na een paar selectievragen brengt hij de gast in contact met de juiste persoon op de stand.
  • Eerste Hulp Bij … dokters lopen rond de stand om eerste hulp te verlenen. Uiteraard hebben zij dé oplossing voor het probleem van de bezoekers: namelijk uw product of dienst.
  • Een topgoochelaar trekt veel bekijks. Behendig koppelt hij zijn trucs aan uw product of dienst.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief