BBB Maastricht gaat voor succes met nieuw beursconcept - Expovisie

BBB Maastricht gaat voor succes met nieuw beursconcept

BBB Maastricht wil een toonaangevende rol gaan spelen in de ontwikkeling van een succesvolle horecasector en heeft daarvoor een nieuw concept ontwikkeld. De beurs voor horecaprofessionals ontwikkelt zich naar een evenment waarbij deelnemers de ins en outs te horen krijgen voor een succesvol horecabedrijf.Het leveren van een bijdrage voor succes in de horeca, wat betekent dat precies? Peter Bardoul, marketing & communication manager van Mecc Maastricht, legt uit: ”Wij hebben de trends op het gebied van horeca goed in beeld en werken dat samen met een aantal partners, experts op het gebied, uit tot een beurs, of beter gezegd, een evenement. Zo is er een thematische indeling met vier werelden ontstaan: Beverage Beach, Food Forest, Variety Valley en Folie Culinaire.” 

Ook zal er een brede randprogrammering zijn met lezingen, workshops en dergelijke, waarin aanbevelingen worden gedaan voor een succesvolle zaak. Onderwerpen als gastvrijheid, hoe maak ik een goede omzet, en hoe trek je klanten, zullen aan bod komen. Bovendien zullen er vanuit BBB Maastricht gedurende het hele jaar activiteiten georganiseerd worden, zoals netwerkbijeenkomsten, wedstrijden en trainingen.

In lijn met het nieuwe concept is er ook een nieuwe huisstijl ontwikkeld. Het kleurrijke beeldmerk symboliseert de diversiteit qua doelgroepen en producten binnen de horeca. Daarnaast staat het voor de opgaande lijn op weg naar succes en het kroontje op het werk van horecaprofessionals.

BBB Maastricht wordt van 10 tot en met 12 oktober 2016 gehouden in MECC Maastricht.