Advies | Expovisie

Advies

Beursdoelstelling: Zo leg je een doelstelling vast

Een succesvolle beursdeelname begint met het bepalen van de doelstelling. Zet de doelstelling(en) voor de volgende beursdeelname op schrift en werk van daaruit alle andere...

Standmeubilair teken je als laatste in

Laat een kind een auto tekenen en het tekent een oude Lada. Laat een exposant een stand tekenen en hij tekent een tafel (om de...

Bezoekersregistratiesystemen

Er is ondertussen geen enkele vakbeurs meer waar de bezoekers niet een badge dragen. En op die badge staat – op één of andere manier...

Standgrootte: Hoeveel standoppervlakte heb ik nodig?

Hoeveel standoppervlakte heb ik nodig? Het is een vraag waar meer dan één exposant zich de tanden op stuk bijt, terwijl het antwoord eigenlijk niet...

Standbouwers: Zo selecteer je ze

Standbouwer is geen beschermd beroep. Iedereen die dat wil, kan een koperen plaatje naast de voordeur hangen en zich voortaan standbouwer laten noemen. Hier een...

Auteursrecht op een standontwerp

Opdrachtgevers letten op de kleintjes, maar blijven tuk op goeie ideeën. Dus gunnen ze standbouwprojecten aan de goedkoopste aanbieder en ''dwingen'' hem vaak om de...

Maak een beursfoto

Het ontbreekt op bijna elke checklist: foto’s (laten) maken van uw aanwezigheid op de beurs. Wat een zonde. Al die moeite die u in uw...

Bezoekerswerving: Zelf uitnodigen is cruciaal

Zélf uitnodigen. Dat is één van de belangrijkste onderdelen van een beursdeelname. Bij een succesvolle beurs komt zeventig procent van de bezoekers op uitnodiging of...

Maatschappelijk Verantwoord Organiseren

Dat ook de meeting markt duurzaam en ‘groen’ hoort te zijn staat buiten kijf. De vraag is alleen hoe organiseer je ‘milieuvriendelijk’.Bekende namen lopen vooropBij...