Advies | Expovisie

Advies

Voorkom diefstal op beurzen

Diefstal op beurzen blijft de aandacht vragen. Vooral tijdens de op- en afbouw van een beurs worden er makkelijk (en vaak) spullen ontvreemd. Het dievengilde...

Ga eens branchevreemd

Kijk eens verder dan de gekende beurzen in jouw branche. Zijn er ander beurzen/evenementen waar (een gedeelte van) jullie doelgroep aanwezig is? Dan kan het...

Laat jouw salesteam afspraken maken

Als je thuis een feestje organiseert, wacht je dan af wie er op komt dagen? Of nodig je mensen uit en controleer je vooraf of...

Bespeel alle vijf de zintuigen met het standconcept

Live communicatie is het enige marketinginstrument waarmee je alle vijf de zintuigen van de doelgroep kunt bespelen. Je kunt mensen laten zien, horen, voelen, ruiken...

Leren van een beursdeelname

Wil je leren van een beursdeelname, om het de volgende keer (nog) beter te doen? Met deze vier stappen maak je een grote sprong voorwaarts. Regel...

Vijf vuistregels voor effectieve visuals

Visuals vormen een effectieve vorm van communicatie op de beursvloer. Tenminste als je de volgende vijf vuistregels in acht neemt. Beeld. Het heet niet voor niets visual....

Geef relaties een reden om naar jouw stand te komen

Door een uitgekiend uitnodigingsbeleid leg je de basis voor veel bezoek aan jouw stand. Maak het voor relaties (of prospects) extra interessant om naar de...

Gestructureerd informatie verzamelen vraagt voorbereiding

Hoe komt degene die de opvolging doet aan de benodigde informatie? Bedenk vooraf hoe de standbemanning de benodigde contactgegevens verzamelt en rapporteert over wat er...

Beursthema: samenhang, geen saus

Hang een thema aan de beursdeelname  om samenhang te krijgen in het complete beursconcept. En dat moet geen sausje zijn over de gebruikelijke standpresentatie zijn....