Advies | Expovisie

Advies

Tien veel voorkomende fouten bij groot formaat prints

Groot formaat prints vormen vaak een belangrijke peiler voor de communicatieve waarde van een stand. Fouten in het ontwerp of bij de presentatie van graphics...

Heb mensen beschikbaar voor netwerkmomenten

Houd ook rekening met de netwerkmomenten tijdens een beurs bij het samenstellen van je beursteam. Je bent geneigd om je geheel op de eigen stand...

Voorkom diefstal op beurzen

Diefstal op beurzen blijft de aandacht vragen. Vooral tijdens de op- en afbouw van een beurs worden er makkelijk (en vaak) spullen ontvreemd. Het dievengilde...

Ga eens branchevreemd

Kijk eens verder dan de gekende beurzen in jouw branche. Zijn er ander beurzen/evenementen waar (een gedeelte van) jullie doelgroep aanwezig is? Dan kan het...

Laat jouw salesteam afspraken maken

Als je thuis een feestje organiseert, wacht je dan af wie er op komt dagen? Of nodig je mensen uit en controleer je vooraf of...

Bespeel alle vijf de zintuigen met het standconcept

Live communicatie is het enige marketinginstrument waarmee je alle vijf de zintuigen van de doelgroep kunt bespelen. Je kunt mensen laten zien, horen, voelen, ruiken...

Leren van een beursdeelname

Wil je leren van een beursdeelname, om het de volgende keer (nog) beter te doen? Met deze vier stappen maak je een grote sprong voorwaarts. Regel...

Vijf vuistregels voor effectieve visuals

Visuals vormen een effectieve vorm van communicatie op de beursvloer. Tenminste als je de volgende vijf vuistregels in acht neemt. Beeld. Het heet niet voor niets visual....

Geef relaties een reden om naar jouw stand te komen

Door een uitgekiend uitnodigingsbeleid leg je de basis voor veel bezoek aan jouw stand. Maak het voor relaties (of prospects) extra interessant om naar de...