Advies | Expovisie

Advies

Stel open vragen

Open vragen moedigen de bezoeker aan om zijn of haar behoeftes kenbaar te maken. Zo weet u meteen wat voor vlees u in de kuip...

Flirten werkt!

Wist u dat verkopers meer presteren als ze hun charmes in de strijd gooien? Hoog tijd voor een cursus zakelijk flirten!Wist u dat verkopers meer...

Led”s save our energy

Het einde van de gloeilamp lijkt in zicht. Ledverlichting biedt namelijk diverse voordelen ten opzichte van traditionele kerstverlichting. Acht voordelen:Het einde van de gloeilamp lijkt...

Duitsland

Veel Duitse beursorganisatoren en beursaccommodaties hebben vertegenwoordigers in Nederland en België. Maar niet allemaal. Hieronder staan de belangrijkste Duitse beursbedrijven op een rijtje. De meeste...

Exposeren in Azië

De Chinese economie is bezig aan een indrukwekkende inhaaloperatie. En de Chinese overheden lijken te beseffen dat beurzen en tentoonstellingen daarin een cruciale rol spelen.De...

De ogen van de bezoeker

Een stand op de beurs is het resultaat van vaak maandenlange voorbereiding. Niet dat dit het eindstation is, juist niet! Een mooie stand en gemotiveerd...

Doelstellingen en doelgroep

Waarom neemt u aan een beurs deel? Omdat “onze concurrenten er ook staan”? FOUT! Omdat “we hier al tien jaar staan”? Ook FOUT! U neemt...

Welke beurs?

Aan een beurs deelnemen is niet niks. Het kost tijd, geld, mankracht en veel voorbereiding. Dus is het een must om van tevoren af te...

Presenteren is makkelijk!

Een verrassende inswinger maakt mensen wakker, prikkelt de nieuwsgierigheid en zet uw toehoorders op scherp. Wilt u een goede presentatie geven, dan opent u met...