A-Booth komt met duurzame A-WAND | Expovisie

A-Booth komt met duurzame A-WAND

A-Booth exhibition services komt met een nieuw productlijn: De A-wand.Deze nieuwe lijnstandbouwproducten is snel te bouwen tegen relatief lage kosten. De A-wand eindigde als derdebij de eerste editie van het Duurzame Producten Initiatief van Amsterdam RAI, tijdens het evenement ”Amsterdam Duurzaam” op1 juli in de Westergasfabriek.Enkele kenmerken van de A-Wand zijn dat de wand veelzijdig is in te zetten, een lange levensduur heeft, bijna honderd procent recyclebaar is en een kwalitatief hoofwaardige uitstraling heeft en eenvoudig met diverse materialen kan worden afgewerkt.

Naast de nieuwe productlijn heeft A-booth ook een nieuwe hijsstijl en website laten ontwikkelen. "A-booth is een innovatieve onderneming", zegt directeur-eigenaar Peter Noordman over zijn bedrijf. "We signaleren trends, spelen daar op in en helpen onze klanten zo aan meer rendement. Met onze nieuwe site krijgen klanten een nog betere indruk van onze producten en diensten."

www.abooth.nl