Magazine
Contact
Home
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

...
Hé, daar heb je Alibaba weer! Niet de bendeleider uit 1001 nachten, maar de Chinese internetgigant. Alibaba duikt de jongste tijd steeds vaker op in livecommunicatiekringen. Enkele maanden geleden mochten we de vrijage van UBM en Alibaba B-to-B aankondigen, deze keer is het de beurt aan Vinexpo en Alibaba B-to-C, alias Tmall.
 
Op de UNSEEN International Photo Fair werden de bezoekers aangetrokken door een bijzonder kunstwerk, waarin zij zelf konden participeren. Wie de roltrap van Trust the Cloud betrad begon een interactieve reis die eindigde met een sprong in de wolken en een lichtexplosie. Tijdens de val werd de bezoeker gevangen in een foto snapshot, die werd geplaatst in een digitale cloud omgeving. Elke val creëerde zijn eigen licht wat de ervaring uniek en persoonlijk maakte.
 
Wie: Sjoerd, Andreas, Youri en Hubert
Waar: AutoRAI 2015, Amsterdam RAI
Doel: Niks speciaals
...


In deze editie | CASE: Zelfstandig | COLUMN: Eigen geldje terug | INTERVIEW: Marketeer van het Jaar | MARKTCIJFERS: In de lift | STOER: Zwaargewicht stands | OPMERKELIJK: Twee trends in één standactiviteit | BEURSAGENDA & BEURSNIEUWS | BEURSCONCEPT: Out of the Box | COLUMN: Gouden eieren | BEURSLOCATIE-OVERZICHT | STANDINRICHTING, MEUBILAIR EN SYSTEEM OVERZICHT | BEDRIJFSPROFIEL: Expowereld laten shinen
...
Op BouwXPO 2015 mochten 172 exposanten – goed voor een stijging van 13 procent ten opzichte van de vorige editie – in totaal 6.863 kwalitatieve bezoekers ontvangen. Het gemiddeld aantal bezoekers per dag lag daarmee 6,8 procent hogerl.
 
We kunnen alles reproduceren, zelfs levende wezens. Waarom wordt de vraag ‘Wat willen we reproduceren?’ op een stand vaak fout beantwoord? Beeldtaal is moeilijker dan het lijkt. Stel dat één van de deelnamedoelstellingen betrekking heeft op het imago van uw onderneming. Die wilt u uiteraard zo breed mogelijk onder de doelgroep verspreid zien. Idealiter via één-tot-één-interactie tussen een standmedewerker en een bezoeker. Alleen, er zijn veel meer bezoekers dan zelfs een heel leger standmedewerkers aankan. En dus moet voor de imagoboodschap een andere vorm worden gevonden om ...
...
Expovisie is een uitgave van

Het Portaal Uitgevers B.V.
Veerdijk 40-i 1531 MS Wormer
Tel: +31 (0)75-6475747
Email: info@hetportaal.com

Uitgever
Edwin Nunnink
Edwin.nunnink@hetportaal.com
T +31 (0)75-6475747
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV