Magazine
Contact
Home
Faber Vlaggen neemt visueel communicatiespecialist Imaba over
De Amsterdamse Faber Group, beter bekend als Faber Vlaggen, neemt visueel communicatiespecialist Imaba in Zoetermeer over. Door de overname krijgt de grootste vlaggenfabrikant toegang tot de markt voor de bedrukking van harde materialen en winkelaankleding.
 

Door de overname is de Faber Group in staat om haar klanten een totaal assortiment voor binnen en buiten reclame aan te bieden.

De acquisitie zal gepaard gaan met een uitgebreid investeringsprogramma. Zo wordt binnenkort de allernieuwste printer van printerfabrikant Durst bij de Zoetermeerse drukkerij geïnstalleerd.

Naast eigen productie heeft Imaba een logistieke service met gespecialiseerde kennis van winkelinrichting. De eigen plaatsingsservice biedt volop kansen op synergie met de plaatsingsdienst van Faber Vlaggen.

Om de verbreding van het productassortiment ook in de naam te laten weerklinken wordt Imaba Grafische Bedrijven gewijzigd in Imaba Visual Experience.

Door de aankoop van Imaba groeit de Faber Group in 2015 naar € 40 miljoen omzet en 400 medewerkers. De financiering van de overname werd mogelijk gemaakt door huisbankier ABN AMRO.

 

2014-10-15
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV