Magazine
Contact
Home
RAI en SRM presenteren interactieve training Effectieve Beursdeelname
Amsterdam RAI en Stichting Reclame en Marketingonderwijs (SRM) organiseren samen de interactieve training 'Effectieve Beursdeelname'. De tweedaagse opleiding vindt plaats op dinsdag 4 en woensdag 19 november. Door de samenwerking kost deze training nog geen derde van het normale bedrag.
 

De SRM-training geeft antwoord op de vragen:

  • Hoe breng ik mijn boodschap over op mijn doelgroep?
  • Hoe bereik ik mijn doelgroep al vóór aanvang van de beurs?
  • Hoe zorg ik dat relaties en prospects mijn stand bezoeken en wat is het rendement?
Op 4 november is de locatie SRM, Marnixstraat 317, 1016 TB, Amsterdam en op 19 november Amsterdam RAI, Europaplein, 1078 GZ Amsterdam.

De training kost € 495,- per deelnemer (excl. BTW); de workshop inclusief SRM-certificaa theeft een waarde van € 1.695,- .

Meer informatie en het online inschrijfformulier


Programma

  Dag 1, dinsdag 4 november Dag 2, woensdag 19 november
08:30-09:00 Ontvangst + koffie Ontvangst + koffie
09:00-09:10 Opening/Welkom
Doelstellingen van de training
Opening
Terugblik op eerste dag
Bijstellen voor 2 dag
09:10-09:20 Introductie deelnemers  
09:20-10:45 Merkdenken in relatie tot livecommunicatie door Ellen Leenhouts Uitwerking doelstelling in standconcept en design door Paul Pennock
10:45-11:00 Coffee / tea break Coffee / tea break
11:00-12:30 Strategie sessie
De rol van live marketing. Hoe maak je ROI tastbaar voor management en standbemanning door Jan van Seventer
Effectief standgedrag
Openen en kwalificeren door Han Leenhouts

 
12:30-13:30 Lunch Beursbezoek met lunchbox tot 14.30. In 5 groepen over de beurs.
13:30-15:00 Communicatie voor, tijdens en na de beursdeelname door Gideon Schipaanboord Presentaties bevindingen terug aan de groep
15:00-15:15 Coffee/tea break Coffee/tea break
15:15-16:45 Mindsetselling
In welke mindset komen
bezoekers eigenlijk naar de beurs toe. Verrast worden, kijken wat ze willen, vergelijken of deal sluiten. door Han Leenhouts
‘Instrumenten en promotiemiddelen voor een effectievere beursdeelname’ door Rikkert Graat en Nynke de Ruiter
16:45-17:00 Terugblik en afsluiting dag Borrel en uitreiking SRM-Certificaten





































 

2014-10-21
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV