Magazine
Contact
Home
RAI en SRM presenteren interactieve training Effectieve Beursdeelname
Amsterdam RAI en Stichting Reclame en Marketingonderwijs (SRM) organiseren samen de interactieve training 'Effectieve Beursdeelname'. De tweedaagse opleiding vindt plaats op dinsdag 4 en woensdag 19 november. Door de samenwerking kost deze training nog geen derde van het normale bedrag.
 

De SRM-training geeft antwoord op de vragen:

  • Hoe breng ik mijn boodschap over op mijn doelgroep?
  • Hoe bereik ik mijn doelgroep al vóór aanvang van de beurs?
  • Hoe zorg ik dat relaties en prospects mijn stand bezoeken en wat is het rendement?
Op 4 november is de locatie SRM, Marnixstraat 317, 1016 TB, Amsterdam en op 19 november Amsterdam RAI, Europaplein, 1078 GZ Amsterdam.

De training kost € 495,- per deelnemer (excl. BTW); de workshop inclusief SRM-certificaa theeft een waarde van € 1.695,- .

Meer informatie en het online inschrijfformulier


Programma

  Dag 1, dinsdag 4 november Dag 2, woensdag 19 november
08:30-09:00 Ontvangst + koffie Ontvangst + koffie
09:00-09:10 Opening/Welkom
Doelstellingen van de training
Opening
Terugblik op eerste dag
Bijstellen voor 2 dag
09:10-09:20 Introductie deelnemers  
09:20-10:45 Merkdenken in relatie tot livecommunicatie door Ellen Leenhouts Uitwerking doelstelling in standconcept en design door Paul Pennock
10:45-11:00 Coffee / tea break Coffee / tea break
11:00-12:30 Strategie sessie
De rol van live marketing. Hoe maak je ROI tastbaar voor management en standbemanning door Jan van Seventer
Effectief standgedrag
Openen en kwalificeren door Han Leenhouts

 
12:30-13:30 Lunch Beursbezoek met lunchbox tot 14.30. In 5 groepen over de beurs.
13:30-15:00 Communicatie voor, tijdens en na de beursdeelname door Gideon Schipaanboord Presentaties bevindingen terug aan de groep
15:00-15:15 Coffee/tea break Coffee/tea break
15:15-16:45 Mindsetselling
In welke mindset komen
bezoekers eigenlijk naar de beurs toe. Verrast worden, kijken wat ze willen, vergelijken of deal sluiten. door Han Leenhouts
‘Instrumenten en promotiemiddelen voor een effectievere beursdeelname’ door Rikkert Graat en Nynke de Ruiter
16:45-17:00 Terugblik en afsluiting dag Borrel en uitreiking SRM-Certificaten





































 

2014-10-21
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Intertraffic, de vakbeurs voor de mondiale verkeerssector georganiseerd door RAI Amsterdam, breidt uit naar Indonesië met Intertraffic Indonesia 2018. Het evenement richt zich op de nieuwste verkeers- en mobiliteitsoplossingen voor de verschillende verkeersproblemen die zich in het land voordoen. Intertraffic Indonesia 2018 vindt plaats van 31 oktober tot 2 november 2018 gelijktijdig met de Indonesia Infrastructure Week (IIW), Konstruksi Indonesia en The Big 5 Construct Indonesia.
 
Organisatoren 402 Events en Cars & Business hebben een nieuwe autobeurs op de kalender gezet: de International Amsterdam Motor Show (IAMS). Deze beurs met speciale en zeldzame auto's voor de liefhebber zal plaatsvinden van 30 maart tot en met 2 april 2018 in RAI Amsterdam. 
 
Wereld op Wielen Holland (WOW) is een nieuwe autoshow die zal plaatsvinden op 9,10 en 11 maart 2018 in Jaarbeurs in Utrecht. Volgens organisatoren Chris Akse van Akse Automotive Advies en Jan-Willem van Bodengraven van Haddassah! Events moet het een landelijke retailbeurs worden. Nu de AutoRAI en Autoweek Live van de beurzenkalender verdwenen zijn, zagen zij ruimte voor een nieuw initiatief.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV