Magazine
Contact
Home
RAI en SRM presenteren interactieve training Effectieve Beursdeelname
Amsterdam RAI en Stichting Reclame en Marketingonderwijs (SRM) organiseren samen de interactieve training 'Effectieve Beursdeelname'. De tweedaagse opleiding vindt plaats op dinsdag 4 en woensdag 19 november. Door de samenwerking kost deze training nog geen derde van het normale bedrag.
 

De SRM-training geeft antwoord op de vragen:

  • Hoe breng ik mijn boodschap over op mijn doelgroep?
  • Hoe bereik ik mijn doelgroep al vóór aanvang van de beurs?
  • Hoe zorg ik dat relaties en prospects mijn stand bezoeken en wat is het rendement?
Op 4 november is de locatie SRM, Marnixstraat 317, 1016 TB, Amsterdam en op 19 november Amsterdam RAI, Europaplein, 1078 GZ Amsterdam.

De training kost € 495,- per deelnemer (excl. BTW); de workshop inclusief SRM-certificaa theeft een waarde van € 1.695,- .

Meer informatie en het online inschrijfformulier


Programma

  Dag 1, dinsdag 4 november Dag 2, woensdag 19 november
08:30-09:00 Ontvangst + koffie Ontvangst + koffie
09:00-09:10 Opening/Welkom
Doelstellingen van de training
Opening
Terugblik op eerste dag
Bijstellen voor 2 dag
09:10-09:20 Introductie deelnemers  
09:20-10:45 Merkdenken in relatie tot livecommunicatie door Ellen Leenhouts Uitwerking doelstelling in standconcept en design door Paul Pennock
10:45-11:00 Coffee / tea break Coffee / tea break
11:00-12:30 Strategie sessie
De rol van live marketing. Hoe maak je ROI tastbaar voor management en standbemanning door Jan van Seventer
Effectief standgedrag
Openen en kwalificeren door Han Leenhouts

 
12:30-13:30 Lunch Beursbezoek met lunchbox tot 14.30. In 5 groepen over de beurs.
13:30-15:00 Communicatie voor, tijdens en na de beursdeelname door Gideon Schipaanboord Presentaties bevindingen terug aan de groep
15:00-15:15 Coffee/tea break Coffee/tea break
15:15-16:45 Mindsetselling
In welke mindset komen
bezoekers eigenlijk naar de beurs toe. Verrast worden, kijken wat ze willen, vergelijken of deal sluiten. door Han Leenhouts
‘Instrumenten en promotiemiddelen voor een effectievere beursdeelname’ door Rikkert Graat en Nynke de Ruiter
16:45-17:00 Terugblik en afsluiting dag Borrel en uitreiking SRM-Certificaten





































 

2014-10-21
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 
Brood-en banketbakkerij beurs Europain die van 3 tot en met 6 februari plaatsvond in Parijs, heeft ruim 52.000 bezoekers getrokken. Een derde daarvan kwam uit het buitenland. Nieuw dit jaar was het Europain Forum, een denktank voor de branche voor de jaren 2020.
 
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV