Magazine
Contact
Home
RAI en SRM presenteren interactieve training Effectieve Beursdeelname
Amsterdam RAI en Stichting Reclame en Marketingonderwijs (SRM) organiseren samen de interactieve training 'Effectieve Beursdeelname'. De tweedaagse opleiding vindt plaats op dinsdag 4 en woensdag 19 november. Door de samenwerking kost deze training nog geen derde van het normale bedrag.
 

De SRM-training geeft antwoord op de vragen:

  • Hoe breng ik mijn boodschap over op mijn doelgroep?
  • Hoe bereik ik mijn doelgroep al vóór aanvang van de beurs?
  • Hoe zorg ik dat relaties en prospects mijn stand bezoeken en wat is het rendement?
Op 4 november is de locatie SRM, Marnixstraat 317, 1016 TB, Amsterdam en op 19 november Amsterdam RAI, Europaplein, 1078 GZ Amsterdam.

De training kost € 495,- per deelnemer (excl. BTW); de workshop inclusief SRM-certificaa theeft een waarde van € 1.695,- .

Meer informatie en het online inschrijfformulier


Programma

  Dag 1, dinsdag 4 november Dag 2, woensdag 19 november
08:30-09:00 Ontvangst + koffie Ontvangst + koffie
09:00-09:10 Opening/Welkom
Doelstellingen van de training
Opening
Terugblik op eerste dag
Bijstellen voor 2 dag
09:10-09:20 Introductie deelnemers  
09:20-10:45 Merkdenken in relatie tot livecommunicatie door Ellen Leenhouts Uitwerking doelstelling in standconcept en design door Paul Pennock
10:45-11:00 Coffee / tea break Coffee / tea break
11:00-12:30 Strategie sessie
De rol van live marketing. Hoe maak je ROI tastbaar voor management en standbemanning door Jan van Seventer
Effectief standgedrag
Openen en kwalificeren door Han Leenhouts

 
12:30-13:30 Lunch Beursbezoek met lunchbox tot 14.30. In 5 groepen over de beurs.
13:30-15:00 Communicatie voor, tijdens en na de beursdeelname door Gideon Schipaanboord Presentaties bevindingen terug aan de groep
15:00-15:15 Coffee/tea break Coffee/tea break
15:15-16:45 Mindsetselling
In welke mindset komen
bezoekers eigenlijk naar de beurs toe. Verrast worden, kijken wat ze willen, vergelijken of deal sluiten. door Han Leenhouts
‘Instrumenten en promotiemiddelen voor een effectievere beursdeelname’ door Rikkert Graat en Nynke de Ruiter
16:45-17:00 Terugblik en afsluiting dag Borrel en uitreiking SRM-Certificaten





































 

2014-10-21
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV