Magazine
Contact
Home
Optische illusie
Honda introduceerde de nieuwe CR-V 1.6 Diesel met een opmerkelijke campagne, met als slogan ‘het onmogelijke mogelijk gemaakt’, verwijzend naar het lage benzineverbruik van de auto. De bijbehorende promotievideo vol met optische illusies is op Youtube al meer dan 5,5 miljoen keer bekeken.
 

Het automerk trok de campagne door in de beurspresentatie op de Vakantiebeurs 2014 [15 – 19 januari | Jaarbeurs | Utrecht]. Een vloerprint creëerde de illusie van een driedimensionale standvloer. Om de beursbezoekers van dienst te zijn, was de optimale plek om deze kijkdoos te fotograferen in het gangpad aangegeven.
 
Promotievideo Honda CR-V 1.6 Diesel

Bekijk ook ‘the making of’
 

2014-08-04
Op de UNSEEN International Photo Fair werden de bezoekers aangetrokken door een bijzonder kunstwerk, waarin zij zelf konden participeren. Wie de roltrap van Trust the Cloud betrad begon een interactieve reis die eindigde met een sprong in de wolken en een lichtexplosie. Tijdens de val werd de bezoeker gevangen in een foto snapshot, die werd geplaatst in een digitale cloud omgeving. Elke val creëerde zijn eigen licht wat de ervaring uniek en persoonlijk maakte.
 
Honda introduceerde de nieuwe CR-V 1.6 Diesel met een opmerkelijke campagne, met als slogan ‘het onmogelijke mogelijk gemaakt’, verwijzend naar het lage benzineverbruik van de auto. De bijbehorende promotievideo vol met optische illusies is op Youtube al meer dan 5,5 miljoen keer bekeken.
 
Doorbreek het traditionele denken van installateurs en adviseurs en laat ze denken in een totaalklimaat. Dat was de opdracht de Itho Daalderop meegaf aan Fox on the Run, een bureau gespecialiseerd in interactieve communicatie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV