Magazine
Contact
Home
AgroTechniek Holland branchewinnaar bij De Succesfactor
Het bedrijf AgroTechniek Holland is door de nominatiecommissie van de Nationale Business Succes Award uitgeroepen tot branchewinnaar. De jonge onderneming heeft zich ontwikkeld tot een prominente speler in de branche en met de tweejaarlijkse vakbeurs AgroTechniek Holland verzorgen zij in opdracht van brancheorganisatie Fedecom de ultieme klantbeleving, aldus de nominatiecommissie.

 

AgroTechniek Holland organiseert sinds de oprichting nationale outdoor beurzen voor Fedecom, de brancheorganisatie voor landbouwmechanisatie in de land- en tuinbouwbranche. Op deze beurzen staan duizenden machines van honderden bedrijven die bezocht worden door 50.000 boeren en loonwerkers. De Nominatiecommissie vindt het te prijzen dat het bedrijf innovatie nog steeds hoog in het vaandel heeft staan en anticipeert op markttrends.

Agrotechniek Holland, het evenement

In de afgelopen jaren is het evenement AgroTechniek Holland in het leven geblazen door de gelijknamige onderneming. Dit evenement is uitgegroeid tot een toonaangevende vakbeurs, waar alle grote merken zijn te vinden en voor de bezoekers de nodige demonstraties en activiteiten zijn te beleven. Op de vele hectaren grond is dit outdoor concept een grote waarde geworden voor de gehele agro sector.

Over de Nationale Business Succes Award

De Nationale Business Succes Award nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Elk jaar worden Succes Awards toegekend aan genomineerde ondernemingen, die volgens de onafhankelijke vakjury excellente resultaten hebben bereikt en daarmee een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen.

De missie van de Nationale Business Succes Award is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, als ook het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via een open ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De Nationale Business Succes Award 2014 en het aanverwante tv-programma De Succesfactor zijn gestart in februari en tot het einde van dit jaar wekelijks te volgen op RTL 7 op zondag 12:55 uur.


 

2014-09-22
Beslissers en beïnvloeders uit de vastgoed-, bouw- en installatiewereld konden zich woensdag 15 november laten bijpraten over de kansen van smart technology in de gebouwde omgeving tijdens Smart Homes & Intelligent Buildings in de Jaarbeurs in Utrecht. Bezoekers konden ontwerpen van slimme woningen en gebouwen bekijken en de mogelijkheden van huisbesturing, standaardisatie en protocollen, energiebesparing en het toepassen van gelijkstroom bestuderen. De organisatie lag in handen van Jaarbeurs en Smart Homes.
 
De Margriet Winterfair, die dit jaar voor het eerst plaatsvindt in de Brabanthallen in 's Hertogenbosch, is de eerste dagen goed bezocht. Hoewel de beurs in de Brabanthallen over meer vierkante meters beschikt ten opzichte van de Jaarbeurs in Utrecht is de beleving van bezoekers dat het drukker en sfeervoller is. De Margriet Winterfair wordt gehouden van 17 tot en met 23 november 2017.
 
Marked Events, organisator van tech-events GIG en WORSHIP, heeft de lancering van het Craft Drink Festival aangekondigd. Het tweedaagse event zal plaatsvinden op 28 en 29 juli 2018 in de NEC in Birmigham. Craft Drink Festival zal de tuinen van het gebouw benutten om een pop-up dorp neer te zetten met vooral veel brouwers, destillaten en eetstandjes. 
 
De winterse versie van de Dutch Comic Con in de Utrechtse Jaarbeurs heeft dit weekend zo'n 22.000 bezoekers getrokken. Dat is een verdubbeling ten opzichte van de eerste wintereditie van het evenement vorig jaar. De Comic Con is een evenement voor liefhebbers van strips, stripverfilmingen, tv-series, sciencefiction, fantasy, games en cosplay, een rollenspel waarin mensen zich kleden als hun (strip)helden.
 
De zevende editie van tech-event Bright Day is op 18 en 19 november 2017 door meer dan 22.000 mensen bezocht. Twee dagen lang stond Jaarbeurs Utrecht in het teken van gadgets, games, robots, smarthome, mixed reality en meer slimme technologie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV