Magazine
Contact
Home
Boer zoekt Vrouw-paviljoen op AgroTechniek Holland
AgroTechniek Holland krijgt een Boer zoekt Vrouw-paviljoen met stands met producten en diensten die aansluiten bij de thema’s van het populaire tv-programma Boer zoekt Vrouw. Zo is er aandacht voor streekproducten als kaas, wijn, honing, fruit en jam, demonstraties brood bakken en oud Hollandse ambachten, (werk)kleding & accessoires, landelijk wonen en workshops tuinieren.
 

Rondom het paviljoen is er voor de jongste bezoekers een kleine kinderboerderij met pony’s, geiten, schapen en bovendien een speeltuin inclusief springkussen en traptrekkertjes. Ook enkele boeren uit de voorgaande edities van Boer zoekt Vrouw zijn aanwezig met een stand met hun eigen producten.

Het KRO-programma Boer zoekt Vrouw is al acht seizoenen een van de grootste kijkcijfer-hits in Nederland waarin vrijgezelle boeren op zoek gaan naar een partner in een agrarische, landelijke, gezonde en eerlijke leefomgeving. Net zoals de vakbeurs heeft het programma onmiskenbaar een positieve rol gespeeld in de sectorale promotie van de landbouw.

Op zondag 7 september, vlak voor AgroTechniek Holland, is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Boer zoekt Vrouw waarin de nieuwe kandidaatboeren worden voorgesteld aan het Nederlands publiek. Op het Boer zoekt Vrouw-paviljoen op AgroTechniek Holland kunnen agrarische professionals en aanhang op de foto met levensgrote afbeeldingen van de nieuwe kandidaten.AgroTechniek Holland-bezoekers die schriftelijk willen reageren op de eerste Boer zoekt Vrouw-uitzending kunnen hun brief posten in de KRO brievenbus op het paviljoen.
 
AgroTechniek Holland wordt gehouden van 10 tot en met 13 september 2014. De nationale vakbeurs voor professionals uit de landbouw is een tweejaarlijks vakevenement op het Walibi-terrein in Biddinghuizen met 260 standhouders die 450 merken met meer dan 3.000 machines tentoonstellen en demonstreren. Met een oppervlakte van 20 hectare beursterrein en 40 hectare demonstratieterrein is AgroTechniek Holland de grootste beurs die in Nederland georganiseerd wordt. 


 

2014-08-21
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV