Magazine
Contact
Home
Boer zoekt Vrouw-paviljoen op AgroTechniek Holland
AgroTechniek Holland krijgt een Boer zoekt Vrouw-paviljoen met stands met producten en diensten die aansluiten bij de thema’s van het populaire tv-programma Boer zoekt Vrouw. Zo is er aandacht voor streekproducten als kaas, wijn, honing, fruit en jam, demonstraties brood bakken en oud Hollandse ambachten, (werk)kleding & accessoires, landelijk wonen en workshops tuinieren.
 

Rondom het paviljoen is er voor de jongste bezoekers een kleine kinderboerderij met pony’s, geiten, schapen en bovendien een speeltuin inclusief springkussen en traptrekkertjes. Ook enkele boeren uit de voorgaande edities van Boer zoekt Vrouw zijn aanwezig met een stand met hun eigen producten.

Het KRO-programma Boer zoekt Vrouw is al acht seizoenen een van de grootste kijkcijfer-hits in Nederland waarin vrijgezelle boeren op zoek gaan naar een partner in een agrarische, landelijke, gezonde en eerlijke leefomgeving. Net zoals de vakbeurs heeft het programma onmiskenbaar een positieve rol gespeeld in de sectorale promotie van de landbouw.

Op zondag 7 september, vlak voor AgroTechniek Holland, is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Boer zoekt Vrouw waarin de nieuwe kandidaatboeren worden voorgesteld aan het Nederlands publiek. Op het Boer zoekt Vrouw-paviljoen op AgroTechniek Holland kunnen agrarische professionals en aanhang op de foto met levensgrote afbeeldingen van de nieuwe kandidaten.AgroTechniek Holland-bezoekers die schriftelijk willen reageren op de eerste Boer zoekt Vrouw-uitzending kunnen hun brief posten in de KRO brievenbus op het paviljoen.
 
AgroTechniek Holland wordt gehouden van 10 tot en met 13 september 2014. De nationale vakbeurs voor professionals uit de landbouw is een tweejaarlijks vakevenement op het Walibi-terrein in Biddinghuizen met 260 standhouders die 450 merken met meer dan 3.000 machines tentoonstellen en demonstreren. Met een oppervlakte van 20 hectare beursterrein en 40 hectare demonstratieterrein is AgroTechniek Holland de grootste beurs die in Nederland georganiseerd wordt. 


 

2014-08-21
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV