Magazine
Contact
Home
Boer zoekt Vrouw-paviljoen op AgroTechniek Holland
AgroTechniek Holland krijgt een Boer zoekt Vrouw-paviljoen met stands met producten en diensten die aansluiten bij de thema’s van het populaire tv-programma Boer zoekt Vrouw. Zo is er aandacht voor streekproducten als kaas, wijn, honing, fruit en jam, demonstraties brood bakken en oud Hollandse ambachten, (werk)kleding & accessoires, landelijk wonen en workshops tuinieren.
 

Rondom het paviljoen is er voor de jongste bezoekers een kleine kinderboerderij met pony’s, geiten, schapen en bovendien een speeltuin inclusief springkussen en traptrekkertjes. Ook enkele boeren uit de voorgaande edities van Boer zoekt Vrouw zijn aanwezig met een stand met hun eigen producten.

Het KRO-programma Boer zoekt Vrouw is al acht seizoenen een van de grootste kijkcijfer-hits in Nederland waarin vrijgezelle boeren op zoek gaan naar een partner in een agrarische, landelijke, gezonde en eerlijke leefomgeving. Net zoals de vakbeurs heeft het programma onmiskenbaar een positieve rol gespeeld in de sectorale promotie van de landbouw.

Op zondag 7 september, vlak voor AgroTechniek Holland, is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Boer zoekt Vrouw waarin de nieuwe kandidaatboeren worden voorgesteld aan het Nederlands publiek. Op het Boer zoekt Vrouw-paviljoen op AgroTechniek Holland kunnen agrarische professionals en aanhang op de foto met levensgrote afbeeldingen van de nieuwe kandidaten.AgroTechniek Holland-bezoekers die schriftelijk willen reageren op de eerste Boer zoekt Vrouw-uitzending kunnen hun brief posten in de KRO brievenbus op het paviljoen.
 
AgroTechniek Holland wordt gehouden van 10 tot en met 13 september 2014. De nationale vakbeurs voor professionals uit de landbouw is een tweejaarlijks vakevenement op het Walibi-terrein in Biddinghuizen met 260 standhouders die 450 merken met meer dan 3.000 machines tentoonstellen en demonstreren. Met een oppervlakte van 20 hectare beursterrein en 40 hectare demonstratieterrein is AgroTechniek Holland de grootste beurs die in Nederland georganiseerd wordt. 


 

2014-08-21
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV