Magazine
Contact
Home
Jaarbeurs stapt in e-commerce met Beautyspot.nl
Vanaf september kunnen geregistreerde beautyprofessionals via het online platform Beautyspot.nl inkopen doen bij de aangesloten leveranciers. Consumenten kunnen via het consumentenplatform Beautynieuws.nl producten bestellen. Eigenaar Jaarbeurs verwacht de komende jaren sterk te kunnen groeien met deze eigen e-commerce activiteiten.
 

Jaarbeurs biedt leveranciers en salonhouders de mogelijkheid respectievelijk brandstores en webshops in een eigen look & feel te openen. Het up-to-date houden van het assortiment is volledig geautomatiseerd. De consument kan betalen via IDEAL, de leverancier verwerkt de order en verstuurt het product aan de consument.

Bart Strijker, Director Business Unit Digital bij Jaarbeurs: “We willen ons het hele jaar inzetten voor onze klanten. Bedrijven zijn voortdurend op zoek naar manieren om met hun klant in contact te komen. Naast leadgeneratie faciliteren we vanaf september met onze nieuwe e-commerce activiteiten dus ook in directe verkoop. Bedrijven krijgen op een laagdrempelige manier en tegen relatief lage kosten een nieuw online verkoopkanaal. E-commerce past uitstekend binnen de strategie van Jaarbeurs: we zetten handel in beweging.”

Voor de webshops werkt Jaarbeurs samen met Yizz E-commerce.

Het online platform Beautyspot.nl is eind oktober 2013 gelanceerd. Het is net als de beurzen Beautysalon Trade Special en Beauty Salon Dimensions en de consumentenwebsite www.beautynieuws.nl onderdeel van Jaarbeurs.

 

2014-07-24
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV