Magazine
Contact
Home
Jaarbeurs stapt in e-commerce met Beautyspot.nl
Vanaf september kunnen geregistreerde beautyprofessionals via het online platform Beautyspot.nl inkopen doen bij de aangesloten leveranciers. Consumenten kunnen via het consumentenplatform Beautynieuws.nl producten bestellen. Eigenaar Jaarbeurs verwacht de komende jaren sterk te kunnen groeien met deze eigen e-commerce activiteiten.
 

Jaarbeurs biedt leveranciers en salonhouders de mogelijkheid respectievelijk brandstores en webshops in een eigen look & feel te openen. Het up-to-date houden van het assortiment is volledig geautomatiseerd. De consument kan betalen via IDEAL, de leverancier verwerkt de order en verstuurt het product aan de consument.

Bart Strijker, Director Business Unit Digital bij Jaarbeurs: “We willen ons het hele jaar inzetten voor onze klanten. Bedrijven zijn voortdurend op zoek naar manieren om met hun klant in contact te komen. Naast leadgeneratie faciliteren we vanaf september met onze nieuwe e-commerce activiteiten dus ook in directe verkoop. Bedrijven krijgen op een laagdrempelige manier en tegen relatief lage kosten een nieuw online verkoopkanaal. E-commerce past uitstekend binnen de strategie van Jaarbeurs: we zetten handel in beweging.”

Voor de webshops werkt Jaarbeurs samen met Yizz E-commerce.

Het online platform Beautyspot.nl is eind oktober 2013 gelanceerd. Het is net als de beurzen Beautysalon Trade Special en Beauty Salon Dimensions en de consumentenwebsite www.beautynieuws.nl onderdeel van Jaarbeurs.

 

2014-07-24
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV