Magazine
Contact
Home
Jaarbeurs stapt in e-commerce met Beautyspot.nl
Vanaf september kunnen geregistreerde beautyprofessionals via het online platform Beautyspot.nl inkopen doen bij de aangesloten leveranciers. Consumenten kunnen via het consumentenplatform Beautynieuws.nl producten bestellen. Eigenaar Jaarbeurs verwacht de komende jaren sterk te kunnen groeien met deze eigen e-commerce activiteiten.
 

Jaarbeurs biedt leveranciers en salonhouders de mogelijkheid respectievelijk brandstores en webshops in een eigen look & feel te openen. Het up-to-date houden van het assortiment is volledig geautomatiseerd. De consument kan betalen via IDEAL, de leverancier verwerkt de order en verstuurt het product aan de consument.

Bart Strijker, Director Business Unit Digital bij Jaarbeurs: “We willen ons het hele jaar inzetten voor onze klanten. Bedrijven zijn voortdurend op zoek naar manieren om met hun klant in contact te komen. Naast leadgeneratie faciliteren we vanaf september met onze nieuwe e-commerce activiteiten dus ook in directe verkoop. Bedrijven krijgen op een laagdrempelige manier en tegen relatief lage kosten een nieuw online verkoopkanaal. E-commerce past uitstekend binnen de strategie van Jaarbeurs: we zetten handel in beweging.”

Voor de webshops werkt Jaarbeurs samen met Yizz E-commerce.

Het online platform Beautyspot.nl is eind oktober 2013 gelanceerd. Het is net als de beurzen Beautysalon Trade Special en Beauty Salon Dimensions en de consumentenwebsite www.beautynieuws.nl onderdeel van Jaarbeurs.

 

2014-07-24
Organisatoren 402 Events en Cars & Business hebben een nieuwe autobeurs op de kalender gezet: de International Amsterdam Motor Show (IAMS). Deze beurs met speciale en zeldzame auto's voor de liefhebber zal plaatsvinden van 30 maart tot en met 2 april 2018 in RAI Amsterdam. 
 
Wereld op Wielen Holland (WOW) is een nieuwe autoshow die zal plaatsvinden op 9,10 en 11 maart 2018 in Jaarbeurs in Utrecht. Volgens organisatoren Chris Akse van Akse Automotive Advies en Jan-Willem van Bodengraven van Haddassah! Events moet het een landelijke retailbeurs worden. Nu de AutoRAI en Autoweek Live van de beurzenkalender verdwenen zijn, zagen zij ruimte voor een nieuw initiatief.
 
Conscious Experience Convention van Loving Events is de winnaar van de Start Up Your Event pitch van RAI Amsterdam. Tijdens de eerste dag van IMEX America, op 10 oktober, werd bekend gemaakt dat deze inzending het meest revolutionaire, nieuwe beursconcept is.

 
Tijdens de landelijke Dag van de Duurzaamheid op 10 oktober, heeft RAI Amsterdam voorbijgangers getrakteerd op een kop gratis duurzame Lavazza koffie en chocoladeflikken van Heel Holland Bakt coryfee Robèrt van Beckhoven. 
 
Het beursconcept Renovatie & Transformatie dat sinds 2009 door Jaarbeurs Utrecht alternerend in Utrecht en in de Brabanthallen in Den Bosch wordt georganiseerd zal per direct worden overgenomen door 54events. 54events is organisator van onder andere Ecomobiel en Vakbeurs Energie. Renovatie zal vanaf de 2018 editie die gehouden wordt van 23 tot en met 25 mei 2018, plaatsvinden in de Brabanthallen in Den Bosch.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV