Magazine
Contact
Home
Totems wint Iconic Award met stand voor Philips Lighting
Totems heeft de Iconic Award gewonnen in de categorie Architecture > Exhibition met de stand voor Philips Lighting op EuroShop 2014 in Düsseldorf. 
 

Als inspiratiebron voor het ontwerp diende Maison d’artiste van schilder en architect Theo van Doesburg (1883-1931). Dit ontwerp verbeeldt de zoektocht naar nieuwe manieren en grenzen, wat volgens Totems uitdrukking geeft aan het pionierschap van Philips. Verder lijkt het schilderij een ruimtelijk avontuur, ook het doel van de standontwerpers. De architectuur van de stand vertelt een veelzijdig verhaal, waarin de bezoeker de onverwachte invalshoeken en inzichten van de LED-technologie van Philips kan ontdekken en ervaren.

De Iconic Awards werden vorig jaar in het leven geroepen door de German Design Council (GDC) met als doel de eerste neutrale internationale architectuur en design competitie te zijn die is gericht op de interactie van beide disciplines.

Totems stand voor Philips Lighting op EuroShop 2014 in Düsseldorf
Totems stand voor Philips Lighting op EuroShop 2014 in Düsseldorf
Totems stand voor Philips Lighting op EuroShop 2014 in Düsseldorf
Totems stand voor Philips Lighting op EuroShop 2014 in Düsseldorf
 

2014-08-04
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV