Magazine
Contact
Home
Jaarbeurs neemt merk Computable over van De Persgroep
Jaarbeurs heeft het merk Computable overgenomen van De Persgroep. Met deze overname wil het beursbedrijf de online positie in de zakelijke IT markt versterken.


Volgens Henk Broeders, directievoorzitter van Jaarbeurs, past de overname duidelijk binnen de strategie van het bedrijf. Broeders: 'Jaarbeurs is er voor ondernemend Nederland in al haar verschijningsvormen. We verbinden mensen en markten en zetten hiermee letterlijk handel in beweging. Het is dan ook logisch dat we onze klanten, 365 dagen per jaar, meerdere kanalen bieden om met hun klanten in contact te komen.'

Exact een jaar na de overname van Marqit.nl heeft Jaarbeurs hiermee opnieuw een overname in het IT segment gerealiseerd. Bart Strijker, verantwoordelijk voor de digitale strategie en de online merken: "Wij binden communities en zijn van mening dat digitaal verbinden de basis is voor fysiek verbinden (beurzen, events). Met Marqit, onze IT-beurzen en nu Computable kunnen wij het gehele jaar door de dialoog voeren met onze klanten en bezoekers in het IT segment. Dit gaat met de toevoeging van het merk Computable een versnelling krijgen. Ik ben dan ook erg blij met deze logische volgende stap in de transitie van Jaarbeurs".

Computable past in een sterk gedreven B2B georiënteerde organisatie. Voor De Persgroep aanleiding om na een strategische heroverweging Computable elders te willen onderbrengen. Sander van den Hout, directeur automotive & technology bij De Persgroep: "Jaarbeurs met haar nieuwe koers heeft reeds vele sterke merken en producten binnen het IT segment. Met Marqit en de diverse IT beurzen voor professionele en verticale markten past Computable hier uitstekend bij. Dit ijzersterke merk krijgt zo de aandacht die het verdient."

Marc van Breda, Bart Strijker, Frits Campagne, Sander van den Hout en Roderick Wijsmuller
Marc van Breda, Bart Strijker, Frits Campagne, Sander van den Hout en Roderick Wijsmuller


2014-07-04
IDEA introduceert het internationaal bewezen concept EventStreet in Nederland. Hierbij runnen eventbureaus runnen bestaande horecagelegenheden voor een meet & greet met hun opdrachtgevers.
 
Er komt geen Skywonder 2018. De tweede editie van de beurs voor de kleine recreatieve kleine luchtvaart stond gepland op 24 en 25 maart 2018 in Kortrijk Xpo. Vooral praktische belemmeringen en de hoge kosten om vliegtuigen in de beurshallen te krijgen, speelden de organisatie parten.
 
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV