Magazine
Contact
Home
BouwBeursBabes steken bouwsector hart onder de riem
Bouwterreinen, bouwmarkten en bouwbedrijven door heel Nederland zijn de afgelopen tien dagen verrast door een opmerkelijke guerrilla-actie. De bouwvakkers kregen bezoek van drie zogeheten BouwBeursBabes die de werkvloer even overnamen met een dartcompetitie en gekke fotoshoots. Hun missie: benadrukken dat het weer leuk wordt in de bouw. Achterliggend doel: kom dat vooral ervaren tijdens de BouwBeurs in februari 2015.


Om die boodschap te verkondigen, reden de BouwBeursBabes met een speciaal busje het hele land door. Zo deden ze ruim tachtig locaties aan om de bouwsector een hart onder de riem te steken en de BouwBeurs onder de aandacht te brengen. Onaangekondigd reden ze de terreinen op, waar ze de nodige bekijks trokken en een enthousiaste stemming wisten te creëren. Met een aanstekelijke, optimistische sfeer en een persoonlijke benadering hadden de BouwBeursBabes al snel de lachers op de hand.


Joligheid

Ondanks de toch moeilijke periode waar de bouwsector mee kampt, bleek de instelling op de bouwplaatsen vooral: mouwen opstropen, doorwerken en er samen het beste van maken. Want ‘je moet zelf de leukigheid erin houden’, zoals een van reacties luidde. Dus zodra het busje van de BouwBeursBabes een terrein opreed, lieten de aanwezige mannen zich graag even afleiden en waren ze zeker te porren voor wat joligheid: de dames in een kruiwagen, de dames bovenop een container, de dames op de schouders en er voor de grap mee weglopen.

Winnen

Maar met de guerrilla-actie viel ook wat te winnen. De vijf mannen met de beste dartscore en de vijf met de meeste likes op een foto van hen met BouwBeursBabes op Facebook krijgen ieder tien vrijkaarten voor het eindfeest van de BouwBeurs. De scores van de dartcompetitie staan vermeld op de actiesite www.leukindebouw.nl. De geüploade foto’s staan op www.facebook.com/bouwbeurs.

De BouwBeursBabes on tour



2014-06-03
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV