Magazine
Contact
Home
BouwBeursBabes steken bouwsector hart onder de riem
Bouwterreinen, bouwmarkten en bouwbedrijven door heel Nederland zijn de afgelopen tien dagen verrast door een opmerkelijke guerrilla-actie. De bouwvakkers kregen bezoek van drie zogeheten BouwBeursBabes die de werkvloer even overnamen met een dartcompetitie en gekke fotoshoots. Hun missie: benadrukken dat het weer leuk wordt in de bouw. Achterliggend doel: kom dat vooral ervaren tijdens de BouwBeurs in februari 2015.


Om die boodschap te verkondigen, reden de BouwBeursBabes met een speciaal busje het hele land door. Zo deden ze ruim tachtig locaties aan om de bouwsector een hart onder de riem te steken en de BouwBeurs onder de aandacht te brengen. Onaangekondigd reden ze de terreinen op, waar ze de nodige bekijks trokken en een enthousiaste stemming wisten te creëren. Met een aanstekelijke, optimistische sfeer en een persoonlijke benadering hadden de BouwBeursBabes al snel de lachers op de hand.


Joligheid

Ondanks de toch moeilijke periode waar de bouwsector mee kampt, bleek de instelling op de bouwplaatsen vooral: mouwen opstropen, doorwerken en er samen het beste van maken. Want ‘je moet zelf de leukigheid erin houden’, zoals een van reacties luidde. Dus zodra het busje van de BouwBeursBabes een terrein opreed, lieten de aanwezige mannen zich graag even afleiden en waren ze zeker te porren voor wat joligheid: de dames in een kruiwagen, de dames bovenop een container, de dames op de schouders en er voor de grap mee weglopen.

Winnen

Maar met de guerrilla-actie viel ook wat te winnen. De vijf mannen met de beste dartscore en de vijf met de meeste likes op een foto van hen met BouwBeursBabes op Facebook krijgen ieder tien vrijkaarten voor het eindfeest van de BouwBeurs. De scores van de dartcompetitie staan vermeld op de actiesite www.leukindebouw.nl. De geüploade foto’s staan op www.facebook.com/bouwbeurs.

De BouwBeursBabes on tour



2014-06-03
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV