Magazine
Contact
Home
Twee nieuwe vakevenementen voor de kantoorvakhandel
De Office Experience Days en het Office Experience Congres zijn twee nieuwe vakevenementen voor de vakhandel, georganiseerd door Dutch Trade Events. De evenementen vinden gelijktijdig plaats met de Stationery Office & Convenience Days.


Van 14 tot en met 16 september 2014 vinden de Office Experience Days plaats in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch. Op 15 september zal in congrescentrum 1931 het Office Experience Congres 'Office 2020' worden georganiseerd. De Office Experience Days is een nieuwe vakbeurs gericht op de kantoorvakhandel, office dealers, ICT resellers en kantoorinrichters. Standhouders doelgroepen zijn toeleveranciers van office supplies, ICT hard- & software, kantoormachines en -inrichting.

Office Experience Congres ‘Office 2020’

Op 15 september wordt in Congrescentrum 1931 het Office Experience Congres 'Office 2020' gehouden. Centraal thema is Het Nieuwe Werken: wat gebruiken en verbruiken we in 2020 aan kantoorbenodigdheden, hoe werken we, welke infrastructuur en communicatiemiddelen gebruiken we en hoe is het moderne kantoor ingericht.

Sprekers zijn onder andere Jan Tissing, Nienke Ris(Microsoft), Pedro Silva (Grupo Portucel Soporcel), Leon Lalieu (I-FourC-C/Jalema) en Frans Davelaar(NoVaKa). Met andere sprekers is de organisatie nog in overleg over de invulling van het programma. Zij zullen de aanwezigen informeren over de ontwikkelingen in het nieuwe werken en welke kansen dit biedt voor de vakhandel en de dealers. Het congres staat onder leiding van Jan van Holten.

Het congresprogramma voorziet in een combinatie van congresbezoek met een bezoek aan de beurs en een netwerkevent.

Gecombineerd event

De Office Experience Days wordt gelijktijdig gehouden met de Stationery Office & Convenience Days. Bezoekers krijgen hiermee de kans om meerdere events in één keer te bezoeken. Voordeel is dat men in korte tijd een zeer breed scala aan producten en diensten kan zien.

Voor deelnemers aan de Office Experience Days betekend dit dat men gebruik kan maken van de bezoekers van de Stationery Office & Convenience Days. Ruim 60 procent van deze bezoekers geeft aan geïnteresseerd te zijn in de producten die op de Office Experience Days gepresenteerd worden.

Aansluitend aan de Office Experience Days worden de Management Assistant Days gehouden. Deelnemers aan de Office Experience Days krijgen hiermee de kans om na de Office Experience Days hun stand te laten staan en daarna de zakelijke eindgebruiker te ontmoeten. Hierdoor kan men in korte tijd en voordeliger op meerdere evenementen aanwezig zijn en verschillende doelgroepen bereiken.


2014-05-20
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV