Magazine
Contact
Home
Heit en Mem beurs gaat verder als Gezin
Gezin is de nieuwe naam voor de jongste productie van het WTC Expo in Leeuwarden. Vorig jaar heeft deze beurs nog plaatsgevonden onder de naam Heit en Mem.  De organisatie heeft gekozen voor deze naamswijziging omdat dit beter omschrijft waar deze beurs voor staat. Dit grootschalige evenement voor jonge gezinnen blijft een gezamenlijk initiatief van WTC Expo en de Afûk in Leeuwarden.


Gezin is dé ‘place to be’ voor aanstaande ouders en jonge gezinnen met kinderen tot en met 12 jaar maar ook voor opa’s en oma’s en anderen die zich met de opvoeding van kinderen bezighouden: informatie en de laatste nieuwtjes op het gebied van bijvoorbeeld opvoeding, taalbeleving, zwangerschap, mode, verzorging, vervoer, opvang, school, hobby‘s, vakanties en lifestyle. Gezin is voor jong en oud een echt dagje uit. Ook voor kinderen is de beurs een waar feest. De beurs Gezin vindt dit jaar plaats op 17, 18 en 19 oktober; het laatste weekend van de herfstvakantie.

Beleving

Gezin is meer dan een beurs waar je informatie kunt inwinnen en leuke aankopen kunt doen. Het is namelijk één en al dynamiek en de beurs staat volop in het teken van beleven, genieten, proberen en ervaren. De beurs wordt ingedeeld op thematiek met een onderverdeling in leeftijd.
De organisatie is al druk bezig met het opzetten van activiteiten voor de verschillende doelgroepen van de beurs. Ook zal er een Heit en Mem plein aanwezig zijn in samenwerking met de Afûk.


Beurs Gezin 2014 in  WTC Expo Leeuwarden

2014-04-03
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV