Magazine
Contact
Home
MECC Maastricht lanceert lifestyle event Gezond en Vitaal Leven
MECC Maastricht lanceert het lifestyle event Gezond & Vitaal Leven.  Van vrijdag 17 tot en met zondag 19 oktober vindt de eerste editie plaats. De organisatie verwacht ruim tienduizend bezoekers.


De beurs wordt ingedeeld in zes themapaviljoens, vertelt projectmanager Anoeska Hagenstein. “Daarin komen alle aanbieders samen van diensten en producten die het leven aangenaam maken. Denk aan aanbieders van reizen, vakantiewoningen, kunst, gezonde voedingsproducten, tuinartikelen, cosmetica, wellness, wandelvakanties en sportkleding. Maar ook aan sportverenigingen, fietsproducenten, aanbieders van aerobicslessen en organisaties in bijvoorbeeld de financiële dienstverlening. Naast een leuk uitje moet het bezoek aan Gezond & Vitaal Leven ook een leerzame dag worden. Plezier hebben en er ook nog iets van opsteken; dat wordt de kracht van dit gloednieuwe event.”

Op dit moment benaderen de organisatoren, MECC Maastricht en Hagenstein Exhibition Management, potentiële deelnemers en exposanten. Hagestein: “Vanwege het zeer brede aandachtgebied is deelname voor veel organisaties en bedrijven aantrekkelijk. Hier komen zij immers persoonlijk in contact met hun doelgroep. En dankzij de thematische indeling van het event zijn de aanbieders snel te vinden. Bovendien liften zij mee met onze campagne, vergroten zij hun naamsbekendheid en krijgen ze gratis advies bij de inrichting van hun stand.”


2014-02-27
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV