Magazine
Contact
Home
Samenwerking Federatie Goud en Zilver en beursorganisatie Jewels and Watches
Federatie Goud en Zilver gaat per 1 maart 2014 een intensieve samenwerking aan met de beursorganisatie van Jewels & Watches, onderdeel van Trade Mart Utrecht. Doel is het vergroten van de zichtbaarheid van de Federatie Goud en Zilver op en rond de beursvloer, het bieden van extra toegevoegde waarde voor het vak en de verdere belangenbehartiging van beide partners.


De samenwerking komt al tot uiting op het Goud Plaza tijdens de komende Voorjaarsbeurs van Jewels & Watches, van zondag 9 maart tot en met dinsdag 11 maart 2014, met een goudsmedenplein en een uurwerkherstellers- en juweliersevent. Een jaarlijks terugkerend congres staat in november op het programma.

De Federatie Goud en Zilver organiseert, buiten de Voor- en Najaarsbeurs om, elk jaar tijdens ten minste vier inkoopdagen een seminar. Elk jaar gaat van start met de nieuwjaarsreceptie en een inhoudelijk congres.

De samenwerking is voorlopig vastgelegd tot eind 2016.



2014-02-27
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV