Magazine
Contact
Home
Trade Mart Utrecht partner in Beleef Smaak
Trade Mart Utrecht is een samenwerking aangegaan met Mijn broer & ik voor de organisatie van Beleef Smaak.  De eerstvolgende editie van het vakevenement vindt plaats op maandag 2 juni 2014 en er staat een najaarseditie gepland voor oktober.


Mijn broer & ik organiseerden Beleef Koffie voor het eerst in 2010 in Jaarbeurs Utrecht. In 2011 werd daar Beleef Thee aan toegevoegd. In 2013 verhuisde het vakevenement naar Expo Houten. Het concept werd uitgebreid met Le Village Saisonnier, waar toeleveranciers voor de gastronomie en spirits branche zich presenteerden, en kreeg de verzamelnaam Beleef Smaak. Beleef Smaak richt zich specifiek op het midden- en hoge segment in de horecabranche, inkopers van bedrijven algemeen en speciaalzaken in koffie en thee.

Directeur Jeroen Verhaeg van Mijn broer & ik: ‘’Na vier edities van Beleef, werd het tijd voor de volgende stap. Het behoeft geen uitleg dat gelet op inhoud en uitstraling een evenement als Beleef erg kostbaar is voor een klein bedrijf als dat van ons. Wij zijn op zoek gegaan naar een professionele partner op het gebied van uitvoering, bereik van de doelgroepen en slagkracht.”

Trade Mart Utrecht marktmanager Jurgen Pietersen:  ‘’Voor Trade Mart betekent dit dat we een breder aanbod kunnen bieden en optimaal kunnen inspelen op de veranderende inkoopmomenten. Daarnaast biedt dit partnerschap de mogelijkheid om nieuwe doelgroepen kennis te laten maken met het al zeer veelzijdige aanbod van Trade Mart. Andersom brengen we onze vaste leveranciers in aanraking met nieuwe klanten. De samenwerking met Beleef sluit hier perfect op aan. Meer samenwerking in de toekomst sluiten wij dan ook niet uit’’.


2014-02-13
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV