Magazine
Contact
Home
Trade Mart Utrecht partner in Beleef Smaak
Trade Mart Utrecht is een samenwerking aangegaan met Mijn broer & ik voor de organisatie van Beleef Smaak.  De eerstvolgende editie van het vakevenement vindt plaats op maandag 2 juni 2014 en er staat een najaarseditie gepland voor oktober.


Mijn broer & ik organiseerden Beleef Koffie voor het eerst in 2010 in Jaarbeurs Utrecht. In 2011 werd daar Beleef Thee aan toegevoegd. In 2013 verhuisde het vakevenement naar Expo Houten. Het concept werd uitgebreid met Le Village Saisonnier, waar toeleveranciers voor de gastronomie en spirits branche zich presenteerden, en kreeg de verzamelnaam Beleef Smaak. Beleef Smaak richt zich specifiek op het midden- en hoge segment in de horecabranche, inkopers van bedrijven algemeen en speciaalzaken in koffie en thee.

Directeur Jeroen Verhaeg van Mijn broer & ik: ‘’Na vier edities van Beleef, werd het tijd voor de volgende stap. Het behoeft geen uitleg dat gelet op inhoud en uitstraling een evenement als Beleef erg kostbaar is voor een klein bedrijf als dat van ons. Wij zijn op zoek gegaan naar een professionele partner op het gebied van uitvoering, bereik van de doelgroepen en slagkracht.”

Trade Mart Utrecht marktmanager Jurgen Pietersen:  ‘’Voor Trade Mart betekent dit dat we een breder aanbod kunnen bieden en optimaal kunnen inspelen op de veranderende inkoopmomenten. Daarnaast biedt dit partnerschap de mogelijkheid om nieuwe doelgroepen kennis te laten maken met het al zeer veelzijdige aanbod van Trade Mart. Andersom brengen we onze vaste leveranciers in aanraking met nieuwe klanten. De samenwerking met Beleef sluit hier perfect op aan. Meer samenwerking in de toekomst sluiten wij dan ook niet uit’’.


2014-02-13
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV