Magazine
Contact
Home
Trade Mart Utrecht partner in Beleef Smaak
Trade Mart Utrecht is een samenwerking aangegaan met Mijn broer & ik voor de organisatie van Beleef Smaak.  De eerstvolgende editie van het vakevenement vindt plaats op maandag 2 juni 2014 en er staat een najaarseditie gepland voor oktober.


Mijn broer & ik organiseerden Beleef Koffie voor het eerst in 2010 in Jaarbeurs Utrecht. In 2011 werd daar Beleef Thee aan toegevoegd. In 2013 verhuisde het vakevenement naar Expo Houten. Het concept werd uitgebreid met Le Village Saisonnier, waar toeleveranciers voor de gastronomie en spirits branche zich presenteerden, en kreeg de verzamelnaam Beleef Smaak. Beleef Smaak richt zich specifiek op het midden- en hoge segment in de horecabranche, inkopers van bedrijven algemeen en speciaalzaken in koffie en thee.

Directeur Jeroen Verhaeg van Mijn broer & ik: ‘’Na vier edities van Beleef, werd het tijd voor de volgende stap. Het behoeft geen uitleg dat gelet op inhoud en uitstraling een evenement als Beleef erg kostbaar is voor een klein bedrijf als dat van ons. Wij zijn op zoek gegaan naar een professionele partner op het gebied van uitvoering, bereik van de doelgroepen en slagkracht.”

Trade Mart Utrecht marktmanager Jurgen Pietersen:  ‘’Voor Trade Mart betekent dit dat we een breder aanbod kunnen bieden en optimaal kunnen inspelen op de veranderende inkoopmomenten. Daarnaast biedt dit partnerschap de mogelijkheid om nieuwe doelgroepen kennis te laten maken met het al zeer veelzijdige aanbod van Trade Mart. Andersom brengen we onze vaste leveranciers in aanraking met nieuwe klanten. De samenwerking met Beleef sluit hier perfect op aan. Meer samenwerking in de toekomst sluiten wij dan ook niet uit’’.


2014-02-13
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV