Magazine
Contact
Home
Nieuwe leergang Exhibition Event Management
In maart start de tweedaagse leergang Exhibition Event Management. Deze opleiding richt zich op marketing- en communicatiemanagers uit het bedrijfsleven en de non-profitsector, die verantwoordelijk zijn voor beursdeelname binnen hun organisatie en hier de beslissingen voor nemen.


Uitgangspunt is het waardemodel voor beursdeelname van Karoline Wiegerink (Lector Cityhospitality Hotelschool The Hague) en Ed Peelen (Onderzoeksdirecteur European Centre for the Experience Economy). Van hieruit worden helder onderbouwde beslissingen genomen rondom een beursdeelname, met als resultaat meer rendement uit beurzen, optimalisering van het beursconcept en een goed regiemodel richting de toeleveranciers.

Dit kunt u verwachten van de leergang  Exhibition Event Management.              

Dag 1: Het beproefde waardemodel als uitgangspunt
- Zichtbaar maken van waarde door doelstellingen aan resultaat te relateren
- Bouwstenen (Waardedrijvers) voor succesvolle beursdeelname
- Optimale Samenwerking met toeleveranciers

Dag 2: Kernpunten voor een succesvolle implementatie
- Een doeltreffend concept en vormgeving
- Geïntegreerde communicatie voor, tijdens en na de beursdeelname
- Krachtig projectmanagement
- Gemotiveerde en getrainde  standbemanning
- Follow up en aftersales

Data & locaties

Donderdag 20 maart 2014 Amsterdam RAI
Donderdag 27 maart 2014 NBC Nieuwegein

Voor wie?

De leergang richt zich primair op de exposanten, maar is ook zeker interessant voor:
• Accountmanagers, salesmanagers en marketingmanagers van beursorganisatoren.
• Accountmanagers van standbouwbedrijven, catering en andere faciliterende zaken.
• Accountmanagers, salesmanagers en eventmanagers van beurslocaties.

Voor hen is deze cursus vooral van belang om te weten te komen wat effectieve beursdeelname voor hun klant inhoudt. Beursorganisatoren, beurslocaties en andere dienstverleners krijgen een beter beeld van wat bij hun klanten leeft en zijn beter in staat om een bijdrage te leveren aan de effectieve deelname van hun exposanten.

Docenten

Iris Eshel Studieleider Kunst en Economie, Hogeschool voor de Kunsten Utrecht
Han Leenhouts Directeur Sales & Pepper
Paul Pennock Eigenaar Oil for live communication
Karoline Wiegerink Lector Cityhospitality Hotelschool The Hague en Associate HTH Consultancy & Training
Ed Peelen Onderzoeksdirecteur European Centre for the Experience Economy
en partner ICSB Marketing & Stategy

De leergang word verzorgd door Master in Event Management en is tot stand gekomen in samenwerking met kennispartner CLC-Vecta, Live Communication Research Center en communicatiepartner Expovisie.

Kosten

Leergang:  € 1.250,- excl. BTW (1 dag: € 695,- excl. BTW)
Leden CLC-Vecta:  €   995,- excl. BTW (1 dag: € 595,- excl. BTW)
Inclusief:  literatuur, deelnamecertificaat, elke cursusdag lunch en reflectieborrel

Inschrijven

U kunt zich via het volgende online formulier inschrijven.


2014-01-27
De winterse versie van de Dutch Comic Con in de Utrechtse Jaarbeurs heeft dit weekend zo'n 22.000 bezoekers getrokken. Dat is een verdubbeling ten opzichte van de eerste wintereditie van het evenement vorig jaar. De Comic Con is een evenement voor liefhebbers van strips, stripverfilmingen, tv-series, sciencefiction, fantasy, games en cosplay, een rollenspel waarin mensen zich kleden als hun (strip)helden.
 
De zevende editie van tech-event Bright Day is op 18 en 19 november 2017 door meer dan 22.000 mensen bezocht. Twee dagen lang stond Jaarbeurs Utrecht in het teken van gadgets, games, robots, smarthome, mixed reality en meer slimme technologie.
 
Beursorganisator Easyfairs lanceert op 17, 18 en 19 april 2018 de vakbeurs Maintenance in Gorinchem. Maintenance is een gevestigde serie specialistische vakbeurzen voor industrial maintenance met edities in Stuttgart, Dortmund, Antwerpen en Zurich. De vakbeurs biedt een platform voor fabrikanten, importeurs, toeleveranciers en dienstverleners binnen de industriële sector op het gebied van onderhoud en asset management.
 
RAI Amsterdam en ISSA, de vereniging van leveranciers in de schoonmaakindustrie, hebben nog geen overeenkomst bereikt over schoonmaakbeurs ISSA Interclean. De RAI heeft op 7 november jongstleden per onmiddellijke ingang het contract met ISSA opgezegd en staat erop de beurs in Amsterdam en Instanbul zonder inmenging van ISSA te organiseren onder de naam Interclean. Maar ISSA denkt daar anders over: “Het contract is niet eenzijdig op te zeggen.”
 
Aquatech Amsterdam 2017 heeft dit jaar het recordaantal van 20.490 bezoekers verwelkomd. In 2015 bezochten 18.411 de beurs voor watertechnologie. De beurs telde dit jaar ruim 900 exposanten uit meer dan 140 landen, en dat was ook een record. In 2015 waren dat er 856. Aquatech vond plaats van 31 oktober tot en met 3 november in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV