Magazine
Contact
Home
Nieuwe leergang Exhibition Event Management
In maart start de tweedaagse leergang Exhibition Event Management. Deze opleiding richt zich op marketing- en communicatiemanagers uit het bedrijfsleven en de non-profitsector, die verantwoordelijk zijn voor beursdeelname binnen hun organisatie en hier de beslissingen voor nemen.


Uitgangspunt is het waardemodel voor beursdeelname van Karoline Wiegerink (Lector Cityhospitality Hotelschool The Hague) en Ed Peelen (Onderzoeksdirecteur European Centre for the Experience Economy). Van hieruit worden helder onderbouwde beslissingen genomen rondom een beursdeelname, met als resultaat meer rendement uit beurzen, optimalisering van het beursconcept en een goed regiemodel richting de toeleveranciers.

Dit kunt u verwachten van de leergang  Exhibition Event Management.              

Dag 1: Het beproefde waardemodel als uitgangspunt
- Zichtbaar maken van waarde door doelstellingen aan resultaat te relateren
- Bouwstenen (Waardedrijvers) voor succesvolle beursdeelname
- Optimale Samenwerking met toeleveranciers

Dag 2: Kernpunten voor een succesvolle implementatie
- Een doeltreffend concept en vormgeving
- Geïntegreerde communicatie voor, tijdens en na de beursdeelname
- Krachtig projectmanagement
- Gemotiveerde en getrainde  standbemanning
- Follow up en aftersales

Data & locaties

Donderdag 20 maart 2014 Amsterdam RAI
Donderdag 27 maart 2014 NBC Nieuwegein

Voor wie?

De leergang richt zich primair op de exposanten, maar is ook zeker interessant voor:
• Accountmanagers, salesmanagers en marketingmanagers van beursorganisatoren.
• Accountmanagers van standbouwbedrijven, catering en andere faciliterende zaken.
• Accountmanagers, salesmanagers en eventmanagers van beurslocaties.

Voor hen is deze cursus vooral van belang om te weten te komen wat effectieve beursdeelname voor hun klant inhoudt. Beursorganisatoren, beurslocaties en andere dienstverleners krijgen een beter beeld van wat bij hun klanten leeft en zijn beter in staat om een bijdrage te leveren aan de effectieve deelname van hun exposanten.

Docenten

Iris Eshel Studieleider Kunst en Economie, Hogeschool voor de Kunsten Utrecht
Han Leenhouts Directeur Sales & Pepper
Paul Pennock Eigenaar Oil for live communication
Karoline Wiegerink Lector Cityhospitality Hotelschool The Hague en Associate HTH Consultancy & Training
Ed Peelen Onderzoeksdirecteur European Centre for the Experience Economy
en partner ICSB Marketing & Stategy

De leergang word verzorgd door Master in Event Management en is tot stand gekomen in samenwerking met kennispartner CLC-Vecta, Live Communication Research Center en communicatiepartner Expovisie.

Kosten

Leergang:  € 1.250,- excl. BTW (1 dag: € 695,- excl. BTW)
Leden CLC-Vecta:  €   995,- excl. BTW (1 dag: € 595,- excl. BTW)
Inclusief:  literatuur, deelnamecertificaat, elke cursusdag lunch en reflectieborrel

Inschrijven

U kunt zich via het volgende online formulier inschrijven.


2014-01-27
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV