Magazine
Contact
Home
Nieuwe leergang Exhibition Event Management
In maart start de tweedaagse leergang Exhibition Event Management. Deze opleiding richt zich op marketing- en communicatiemanagers uit het bedrijfsleven en de non-profitsector, die verantwoordelijk zijn voor beursdeelname binnen hun organisatie en hier de beslissingen voor nemen.


Uitgangspunt is het waardemodel voor beursdeelname van Karoline Wiegerink (Lector Cityhospitality Hotelschool The Hague) en Ed Peelen (Onderzoeksdirecteur European Centre for the Experience Economy). Van hieruit worden helder onderbouwde beslissingen genomen rondom een beursdeelname, met als resultaat meer rendement uit beurzen, optimalisering van het beursconcept en een goed regiemodel richting de toeleveranciers.

Dit kunt u verwachten van de leergang  Exhibition Event Management.              

Dag 1: Het beproefde waardemodel als uitgangspunt
- Zichtbaar maken van waarde door doelstellingen aan resultaat te relateren
- Bouwstenen (Waardedrijvers) voor succesvolle beursdeelname
- Optimale Samenwerking met toeleveranciers

Dag 2: Kernpunten voor een succesvolle implementatie
- Een doeltreffend concept en vormgeving
- Geïntegreerde communicatie voor, tijdens en na de beursdeelname
- Krachtig projectmanagement
- Gemotiveerde en getrainde  standbemanning
- Follow up en aftersales

Data & locaties

Donderdag 20 maart 2014 Amsterdam RAI
Donderdag 27 maart 2014 NBC Nieuwegein

Voor wie?

De leergang richt zich primair op de exposanten, maar is ook zeker interessant voor:
• Accountmanagers, salesmanagers en marketingmanagers van beursorganisatoren.
• Accountmanagers van standbouwbedrijven, catering en andere faciliterende zaken.
• Accountmanagers, salesmanagers en eventmanagers van beurslocaties.

Voor hen is deze cursus vooral van belang om te weten te komen wat effectieve beursdeelname voor hun klant inhoudt. Beursorganisatoren, beurslocaties en andere dienstverleners krijgen een beter beeld van wat bij hun klanten leeft en zijn beter in staat om een bijdrage te leveren aan de effectieve deelname van hun exposanten.

Docenten

Iris Eshel Studieleider Kunst en Economie, Hogeschool voor de Kunsten Utrecht
Han Leenhouts Directeur Sales & Pepper
Paul Pennock Eigenaar Oil for live communication
Karoline Wiegerink Lector Cityhospitality Hotelschool The Hague en Associate HTH Consultancy & Training
Ed Peelen Onderzoeksdirecteur European Centre for the Experience Economy
en partner ICSB Marketing & Stategy

De leergang word verzorgd door Master in Event Management en is tot stand gekomen in samenwerking met kennispartner CLC-Vecta, Live Communication Research Center en communicatiepartner Expovisie.

Kosten

Leergang:  € 1.250,- excl. BTW (1 dag: € 695,- excl. BTW)
Leden CLC-Vecta:  €   995,- excl. BTW (1 dag: € 595,- excl. BTW)
Inclusief:  literatuur, deelnamecertificaat, elke cursusdag lunch en reflectieborrel

Inschrijven

U kunt zich via het volgende online formulier inschrijven.


2014-01-27
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV