Magazine
Contact
Home
Autoweek lanceert nieuw jaarlijks auto-evenement
Het magazine Autoweek werkt aan een nieuw jaarlijks auto-evenement. De eerste editie van Autoweek Live staat gepland voor 7, 8 en 9 juni 2014 op het RDW Test Centrum in Lelystad.


AutoWeek laat op haar event letterlijk haar blad en website tot leven komen middels zeven werelden: Supercars, test ‘m zelf, autolab, occasions, meeting point, classics en pitshop. Bezoekers kunnen met hun auto de hoofdrol spelen in de populaire rubriek Klokje Rond? en workshops volgen over bijvoorbeeld hoe een Apk-keuring precies werkt of de inbouw van een LPG-installatie. Ook zullen de nieuwste automodellen te zien zijn en de organisatie verwacht zelfs primeurs voor Nederland.

Het is zelfs mogelijk om testritten te maken. Kilometers aan asfalt is ter beschikking voor de bezoekers voor ruim 9.000 testritten. Bovendien zal AutoWeek een aantal grote namen plankgas laten geven op de kombaan van het RDW-terrein.

De organisator van AutoWeek Live verwacht in drie dagen minimaal 30.000 bezoekers te ontvangen.


2013-12-19
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV