Magazine
Contact
Home
Reed Business en Libema gaan samen events ontwikkelen
Reed Business Media en Libéma zijn een strategische samenwerking aangegaan. Het doel is het ontwikkelen en organiseren van grootschalige evenementen voor de merken en doelgroepen van Reed Business Media op een van de 24 locaties van Libéma.


Reed Business Media is uitgever van onder andere Elsevier, Misset Horeca, Boerderij en P&O Actueel.
In de samenwerking zijn beide partijen gezamenlijk verantwoordelijk voor het doorontwikkelen van bestaande events en voor het uitrollen van nieuwe beurzen en evenementen.

“Events zijn een essentieel onderdeel in de crossmediale strategie die we bouwen voor al onze mediamerken”, stelt  Peter de Mönnink, CEO van Reed Business Media. “Met beurzen en events komen merken tot leven en creëer je waarde voor je klanten. Libéma is actief in vergelijkbare markten als Reed Business Media en de expertises van beide partijen vullen elkaar bijzonder goed aan.”

De eerste gezamenlijke beurzen en events staan gepland voor het voorjaar van 2014.

2013-12-16
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV