Magazine
Contact
Home
Provada lanceert online platform
Beursorganisatie Provada die jaarlijks in juni in Amsterdam RAI de gelijknamige vastgoedbeurs organiseert, lanceert in januari de Provada Xperience; een digitaal platform waarop Provada en haar standhouders het hele jaar ideeën kunnen uitwisselen en in contact kunnen komen met bezoekers van de beurs.

Provada is het jaarlijks ontmoetingspunt van de vastgoedbranche. Gedurende drie beursdagen treffen ontwikkelaars, beleggers, consultants, financiers, woningcorporaties, eindgebruikers en gemeenten elkaar om plannen, ideeën en visies met elkaar te delen. In 2014 vindt de tiende editie plaats. "Een mooi moment om onze exposanten en bezoekers tegemoet te komen met de mogelijkheid om het hele jaar door contact met elkaar te hebben", aldus de Provada-organisatie.

De Provada Xperience wordt onder meer gevuld met interviews met standhouders, de Provada Meeting Planner-tool, films van nieuwe en vooruitstrevende projecten. Projectmanager Femke Odekerken: "Ook de E-review van Provada zullen we niet meer op papier verspreiden, maar alleen via de site beschibaar stellen. Deze keer in de vorm van een interactief e-zine. Ook kunnen standhouders die een goed idee hebben of advies nodig hebben, dit op de Provada Xperience delen. Verder zullen we via de Xperience dieper in op de thema's rond de beurs en zullen we handvatten geven voor het organiseren van bijeenkomsten tijdens de beurs."

De URL van Provada Xperience wordt eind dit jaar aan Provada-exposanten en -bezoekers bekend gemaakt.






2013-11-07
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV