Magazine
Contact
Home
Provada lanceert online platform
Beursorganisatie Provada die jaarlijks in juni in Amsterdam RAI de gelijknamige vastgoedbeurs organiseert, lanceert in januari de Provada Xperience; een digitaal platform waarop Provada en haar standhouders het hele jaar ideeën kunnen uitwisselen en in contact kunnen komen met bezoekers van de beurs.

Provada is het jaarlijks ontmoetingspunt van de vastgoedbranche. Gedurende drie beursdagen treffen ontwikkelaars, beleggers, consultants, financiers, woningcorporaties, eindgebruikers en gemeenten elkaar om plannen, ideeën en visies met elkaar te delen. In 2014 vindt de tiende editie plaats. "Een mooi moment om onze exposanten en bezoekers tegemoet te komen met de mogelijkheid om het hele jaar door contact met elkaar te hebben", aldus de Provada-organisatie.

De Provada Xperience wordt onder meer gevuld met interviews met standhouders, de Provada Meeting Planner-tool, films van nieuwe en vooruitstrevende projecten. Projectmanager Femke Odekerken: "Ook de E-review van Provada zullen we niet meer op papier verspreiden, maar alleen via de site beschibaar stellen. Deze keer in de vorm van een interactief e-zine. Ook kunnen standhouders die een goed idee hebben of advies nodig hebben, dit op de Provada Xperience delen. Verder zullen we via de Xperience dieper in op de thema's rond de beurs en zullen we handvatten geven voor het organiseren van bijeenkomsten tijdens de beurs."

De URL van Provada Xperience wordt eind dit jaar aan Provada-exposanten en -bezoekers bekend gemaakt.






2013-11-07
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV