Magazine
Contact
Home
Hairstyle wordt The Hair Project
De tweejaarlijkse kappersvakbeurs Hairstyle, die afwisselend in Rotterdam en Kortrijk plaatsvond, wordt in haar huidige vorm opgedoekt en vervangen door een nieuwe evenement dat meer de kaart van haarmodetrends trekt.


Ondanks consequent hoge bezoekersaantallen stond de bestaande format van Hairstyle de jongste jaren danig onder druk en haakten steeds meer exposanten af. Daarop besloot organisator Kortrijk Xpo schoon schip te maken en een representatieve vertegenwoordiging kappers te polsen naar hun verwachtingen en wensen.

Het resultaat is The Hair Project, een vakevenement waar alles rond innovatie, fashion en beleving draait en de catwalk en demozones een prominentere plek krijgen dan voorheen.

De eerste editie van The Hair Project vindt op 16 en 17 maart 2014 plaats in Ahoy Rotterdam. De eerste Belgische editie volgt een jaar later, op 8 en 9 maart 2015 in Kortrijk Xpo.


2013-11-04
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV