Magazine
Contact
Home
RAI gaat Visit Connect inzetten bij alle vakbeurzen
De komende jaren wordt de Visit Connect software van N200 standaard toegepast bij alle vakbeurzen georganiseerd door Amsterdam RAI. Deze software verschaft exposanten, organisatoren en andere belanghebbenden inzicht in het effect en de opbrengst van een beursdeelname. Door uitvoerige datacollectie, met live rapportages, helpt de software exposanten een deelname te realiseren met maximale ROI.


Ids Boersma, Directeur RAI Exhibitions: “Wij zoeken continu naar nieuwe in- en externe verbindingen, zodat wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Visit Connect is een klantgerichte oplossing, die hier een goede bijdrage aan levert. Bij alle media die ingezet worden in de communicatiemix van bedrijven vormt accountability uiteraard een steeds belangrijker onderdeel. Zo geldt dit ook voor het medium beurzen. Steeds vaker zijn onze klanten bezig met het in kaart brengen van de ROI van een beursdeelname. Met Visit Connect is het verzamelen van sales leads niet alleen gemakkelijker, de resultaten zijn ook een stuk inzichtelijker.”

Bart van Bijnen, CEO van N200: “Bovendien kunnen klanten van Amsterdam RAI zo al ruimschoots voor het evenement het effect van marketingacties concreet meten en kan met de software een veel gerichtere, meer rendabele follow-up campagne worden gevoerd”.

Succesvolle pilot

Tijdens de RAI-vakbeurs voor veiligheid, Safety & Security Amsterdam (SSA) 2013, is door Amsterdam RAI een pilot gehouden met Visit Connect.  In totaal zijn er tijdens deze beurs 10.000 leads vastgelegd en heeft 86% van de exposanten gebruik gemaakt van het Visit Connect platform. GreenTech 2014 is het volgende event waarbij Visit Connect ingezet wordt. Vervolgens wordt Visit Connect uitgerold over alle vakbeurzen van RAI Exhibitions.

2013-10-25
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV