Magazine
Contact
Home
RAI gaat Visit Connect inzetten bij alle vakbeurzen
De komende jaren wordt de Visit Connect software van N200 standaard toegepast bij alle vakbeurzen georganiseerd door Amsterdam RAI. Deze software verschaft exposanten, organisatoren en andere belanghebbenden inzicht in het effect en de opbrengst van een beursdeelname. Door uitvoerige datacollectie, met live rapportages, helpt de software exposanten een deelname te realiseren met maximale ROI.


Ids Boersma, Directeur RAI Exhibitions: “Wij zoeken continu naar nieuwe in- en externe verbindingen, zodat wij onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Visit Connect is een klantgerichte oplossing, die hier een goede bijdrage aan levert. Bij alle media die ingezet worden in de communicatiemix van bedrijven vormt accountability uiteraard een steeds belangrijker onderdeel. Zo geldt dit ook voor het medium beurzen. Steeds vaker zijn onze klanten bezig met het in kaart brengen van de ROI van een beursdeelname. Met Visit Connect is het verzamelen van sales leads niet alleen gemakkelijker, de resultaten zijn ook een stuk inzichtelijker.”

Bart van Bijnen, CEO van N200: “Bovendien kunnen klanten van Amsterdam RAI zo al ruimschoots voor het evenement het effect van marketingacties concreet meten en kan met de software een veel gerichtere, meer rendabele follow-up campagne worden gevoerd”.

Succesvolle pilot

Tijdens de RAI-vakbeurs voor veiligheid, Safety & Security Amsterdam (SSA) 2013, is door Amsterdam RAI een pilot gehouden met Visit Connect.  In totaal zijn er tijdens deze beurs 10.000 leads vastgelegd en heeft 86% van de exposanten gebruik gemaakt van het Visit Connect platform. GreenTech 2014 is het volgende event waarbij Visit Connect ingezet wordt. Vervolgens wordt Visit Connect uitgerold over alle vakbeurzen van RAI Exhibitions.

2013-10-25
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV