Magazine
Contact
Home
Nieuw Huishoudbeurs initiatief: Fashion & Beauty VIP Event
De Huishoudbeurs introduceert een nieuw evenement, het Fashion & Beauty VIP Event. Van 6 tot en met 8 november kunnen modeliefhebbers een halve dag shoppen, samen met een personal shopper, op een modelocatie in Amsterdam Zuid-Oost.


De laatste jaren hebben de makers van de Huishoudbeurs veel nieuwe initiatieven ontwikkeld. Het Fashion & Beauty VIP Event is de laatste in die rij. Volgens Rendy Kee, Marketing Communicatie & PR Manager van de Huishoudbeurs komt dit nieuwe event voort uit de strategie van de Huishoudbeurs om gedurende het hele jaar in contact te staan met haar doelgroep. "Vanuit die gedachte zijn verschillende kleinere events en initiatieven ontwikkeld", vertelt Kee. "Waaronder het Fashion & Beauty Event. Andere initiatieven zijn de Huishoudbeurs Voordeelpas, HHB Warm Up Party en de HHB Voordeelbox die we vier keer per jaar uitbrengen."

Het nieuwe event is niet alleen bestemd voor Huishoudbeurs-bezoekers. Kee: " Iedereen is van harte welkom. We bereiken onze huidige doelgroep door email- en social mediamarketing in te zetten op de database van de Huishoudbeurs. Daarnaast is de nieuwsbrief van Amsterdam RAI belangrijk om nieuwe bezoekers aan te trekken. Dit zijn mensen die interesse hebben in evenementen van de RAI in het algemeen; zij hebben wellicht de Huishoudbeurs (nog) niet bezocht. Dat is voor ons nieuw potentieel, evenals het bereik onder ‘vrienden van vrienden’ via social mediamarketing." 

Wat kunnen bezoekers zoal verwachten? Kee: "Voor een toegangsprijs van 25 euro worden bezoekers als VIP onthaald en gekoppeld aan een personal shopper, die de dames voorziet van een persoonlijk advies. Daarnaast ontvangen ze een goodie bag ter waarde van vijftig euro, samengesteld door Goodiebaggirl. Verder kunnen ze kiezen uit een Touchup Visagie of Touchup Hairstyling. Iedereen krijgt koffie of thee en iets lekkers en een lunch of mini-diner met bubbels. En ook niet onbelangrijk, de VIP's krijgen een sneak preview van de komende winter- en zomertrends en vijftig procent korting op drie grote modemerken."

Het Fashion & Beauty VIP Event vindt plaats in een modecentrum aan de Keienbergweg 83 in Amsterdam. Kaarten kosten 25 euro en zijn tot 25 september te bestellen. De dag is verdeeld in timeslots van vier uur: van tien tot twee uur en van vier tot acht uur.


2013-09-11
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV