Magazine
Contact
Home
Fun2Move: Sportpromotie-evenement voor jong en oud
Fun2Move. Dat is de naam van een nieuw sportpromotie-evenement dat op 1 en 2 maart 2014 in de Jaarbeurs Utrecht wordt georganiseerd. De bedoeling is dat de Nederlandse sportwereld zich in de volle breedte presenteert.

Fun2Move – the Ultimate Sports Experience wordt omschreven als een eigentijds lifestyle event waar naast disciplines als voetbal, tennis en hockey alle ruimte wordt gegeven aan moderne sporten als panna, BMX, skaten en streetdance. Dat gebeurt via demonstraties, clinics en meet & greets met bekende sporters.

De programma’s die de sportbonden aanbieden worden afgewisseld met optredens van artiesten met een groot hart voor sport. Volgens organisator Studio Inno is Fun2Move aantrekkelijk voor jong en oud. Het deelnemersveld van Fun2Move zal, naast sportbonden en nonprofitorganisaties op het gebied van sport en gezondheid, bestaan uit leveranciers van sportartikelen en sportgerelateerde diensten.

Sporten is gezond en sporten moet gepromoot worden. Volgens de organisatoren is Fun2Move een uitstekend medium om dit streven te faciliteren. Fun2Move is bovendien opgezet vanuit een sociaal-maatschappelijke betrokkenheid. Daarom gaat een deel van de opbrengst naar het Jeugdsportfonds Nederland.

Studio Inno is een krachtenbundeling van Anke Peters en Dedy Collette. Peters organiseert met haar bedrijf deCongresbalie congressen voor onder andere universiteiten en brancheorganisaties. Collette heeft een eigen organisatiebureau (Genereus Projectmanagement) op het gebied van publiek- en vakbeurzen.






2013-09-03
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV