Magazine
Contact
Home
Merendeel management bezoekt beurzen
Het merendeel van beslissers die behoren tot het management van grote en kleine ondernemingen en instanties in Duitsland bezoekt beurzen.  Uit het lezersonderzoek ‘Leseranalyse Entscheidungsträger in Wirtschaft und Verwaltung (LAE)’ blijkt dat 89% af en toe een beurs bezoekt, tweederde minstens één keer per jaar een beurs bezoekt en 39% diverse beurzen per jaar bezoekt.



Een andere uitkomst van het onderzoek is dat jongere beslissers (tot 29 jaar) eveneens beurzen  gebruiken bij hun oriëntatie: 91% van deze groep bezoekt af en toe een beurs en 69% minstens één maal per jaar.

Uit het in het voorjaar van 2013 uitgevoerde onderzoek blijkt verder dat 52% van de beslissingsbevoegde managers uitgaat van een gelijkblijvende economische situatie; 20% verwacht een verbetering en 28% een verslechtering.

De LAE is een samenwerkingsverband van een aantal uitgeverijen, die om de twee á drie jaar een marktanalyse uitvoert ter ondersteuning van mediaplanners.
.

2013-08-27
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV