Magazine
Contact
Home
VNU Exhibitions genomineerd voor UFI Marketing Award
VNU Exhibitions Europe is met het Klantactivatieprogramma genomineerd voor de UFI Marketing Award 2013. Het programma stelt exposanten in staat meer hoogwaardige leads uit hun beursdeelname te halen. Naast VNU Exhibitions zijn ook het Britse ExCel Londen en het Chinese HKTDC uit Hong Kong genomineerd. De uitreiking vindt plaats tiijdens het UFI Congres in Seoul, van 13 tot en met 16 november 2013.



Het Klantenactivatieprogramma past binnen de strategie van VNU Exhibitions om exposanten een hoger return on investment te bieden. Het programma bestaat uit verschillende elementen, zoals een aantal communicatiemiddelen, een marketing cockpit, masterclasses voor actieve exposanten die verdieping zoeken en de workshopmarathon voor alle exposanten. Tijdens de marathon leren specialisten uit verschillende marketingdisciplines beursdeelnemers de fijne kneepjes van het campagne voeren.

VNU Exhibitions kiest voor een gesegmenteerde aanpak. Na een intakegesprek worden exposanten verdeeld en gekwalifeerd in vier groepen. Hierbij wordt gekeken of exposanten gemotiveerd zijn om campagne te voeren en of zij daartoe ook daadwerkelijk in staat zijn. Elke groep krijgt een op maat gemaakt programma aangeboden.

Inmiddels hebben exposanten van 21 beurstitels van het programma gebruik gemaakt. Uit onderzoek blijkt dat exposanten die de workshopmarathon hebben gevolgd 16 procent actiever zijn, deelnemers aan de master classes zijn 8 procent actiever. En 54 Procent van de bedrijven die het Klantactivatieprogramma hebben gevolgd, geeft aan hier de volgende editie weer aan deel te nemen. Bij de niet-actieve exposanten is dat 41 procent.

VNU Exhibitions heeft eerder - in 2002 - de UFI Marketing Award in de wacht gesleept met het VNU Leadmarketing Program. De UFI Marketing Award is een initiatief van UFI, the Global Association of the Exhibitions Industry; een overkoepelende organisatie van beursorganisatoren en accommodatie-exploitanten uit de hele wereld.

2013-07-02
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 
Brood-en banketbakkerij beurs Europain die van 3 tot en met 6 februari plaatsvond in Parijs, heeft ruim 52.000 bezoekers getrokken. Een derde daarvan kwam uit het buitenland. Nieuw dit jaar was het Europain Forum, een denktank voor de branche voor de jaren 2020.
 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV