Magazine
Contact
Home
VNU Exhibitions genomineerd voor UFI Marketing Award
VNU Exhibitions Europe is met het Klantactivatieprogramma genomineerd voor de UFI Marketing Award 2013. Het programma stelt exposanten in staat meer hoogwaardige leads uit hun beursdeelname te halen. Naast VNU Exhibitions zijn ook het Britse ExCel Londen en het Chinese HKTDC uit Hong Kong genomineerd. De uitreiking vindt plaats tiijdens het UFI Congres in Seoul, van 13 tot en met 16 november 2013.



Het Klantenactivatieprogramma past binnen de strategie van VNU Exhibitions om exposanten een hoger return on investment te bieden. Het programma bestaat uit verschillende elementen, zoals een aantal communicatiemiddelen, een marketing cockpit, masterclasses voor actieve exposanten die verdieping zoeken en de workshopmarathon voor alle exposanten. Tijdens de marathon leren specialisten uit verschillende marketingdisciplines beursdeelnemers de fijne kneepjes van het campagne voeren.

VNU Exhibitions kiest voor een gesegmenteerde aanpak. Na een intakegesprek worden exposanten verdeeld en gekwalifeerd in vier groepen. Hierbij wordt gekeken of exposanten gemotiveerd zijn om campagne te voeren en of zij daartoe ook daadwerkelijk in staat zijn. Elke groep krijgt een op maat gemaakt programma aangeboden.

Inmiddels hebben exposanten van 21 beurstitels van het programma gebruik gemaakt. Uit onderzoek blijkt dat exposanten die de workshopmarathon hebben gevolgd 16 procent actiever zijn, deelnemers aan de master classes zijn 8 procent actiever. En 54 Procent van de bedrijven die het Klantactivatieprogramma hebben gevolgd, geeft aan hier de volgende editie weer aan deel te nemen. Bij de niet-actieve exposanten is dat 41 procent.

VNU Exhibitions heeft eerder - in 2002 - de UFI Marketing Award in de wacht gesleept met het VNU Leadmarketing Program. De UFI Marketing Award is een initiatief van UFI, the Global Association of the Exhibitions Industry; een overkoepelende organisatie van beursorganisatoren en accommodatie-exploitanten uit de hele wereld.

2013-07-02
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Auto Prof Hardenberg gaat uitbreiden met een nieuw initiatief: Schade Experience Hal. Organisator Evenementenhal Easyfairs geeft daarmee antwoord op de vraag vanuit de markt naar meer beleving op de beursvloer. In de Schade Experience Hal zullen uitsluitend schade-gerelateerde bedrijven aanwezig zijn. De vakbeurs vindt plaats op 17 tot en met 19 oktober 2017 in Evenementenhal Hardenberg.
 
Voor haar tachtigste editie krijgt de Meubelbeurs van Brussel een nieuwe huisstijl en een nieuw logo. Als oudste vakbeurs voor meubilair in Europa kiest de Meubelbeurs voor een verrassend jonge look die dynamisme en zin voor vernieuwing uitstraalt.
 
Na vier intensieve beursdagen sloot de Vinexpo Bordeaux op 21 juni haar deuren. 2.300 exposanten uit 40 landen en 40.050 bezoekers (waarvan 47 procent internationaal, uit 150 landen) kwamen bijeen tijdens dit internationale vak-evenement voor wijn en gedistilleerd voor ontmoetingen, tekenen van contracten, ontdekken van noviteiten en de ontwikkeling van hun zakelijke netwerk.
 
De Belgische vakbeurs New Security krijgt een Nederlandse editie. De tweedaagse beurs waar distributeurs hun beveiligingsoplossingen laten zien zal identiek zijn aan de Belgische versie en zal op 5 en 6 april 2018 plaatsvinden in Expo Houten. De beurs zal tweejaarlijks georganiseerd worden door dezelfde organisator als de Belgische editie, uitgever FCO Media.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV