Magazine
Contact
Home
VNU Exhibitions genomineerd voor UFI Marketing Award
VNU Exhibitions Europe is met het Klantactivatieprogramma genomineerd voor de UFI Marketing Award 2013. Het programma stelt exposanten in staat meer hoogwaardige leads uit hun beursdeelname te halen. Naast VNU Exhibitions zijn ook het Britse ExCel Londen en het Chinese HKTDC uit Hong Kong genomineerd. De uitreiking vindt plaats tiijdens het UFI Congres in Seoul, van 13 tot en met 16 november 2013.



Het Klantenactivatieprogramma past binnen de strategie van VNU Exhibitions om exposanten een hoger return on investment te bieden. Het programma bestaat uit verschillende elementen, zoals een aantal communicatiemiddelen, een marketing cockpit, masterclasses voor actieve exposanten die verdieping zoeken en de workshopmarathon voor alle exposanten. Tijdens de marathon leren specialisten uit verschillende marketingdisciplines beursdeelnemers de fijne kneepjes van het campagne voeren.

VNU Exhibitions kiest voor een gesegmenteerde aanpak. Na een intakegesprek worden exposanten verdeeld en gekwalifeerd in vier groepen. Hierbij wordt gekeken of exposanten gemotiveerd zijn om campagne te voeren en of zij daartoe ook daadwerkelijk in staat zijn. Elke groep krijgt een op maat gemaakt programma aangeboden.

Inmiddels hebben exposanten van 21 beurstitels van het programma gebruik gemaakt. Uit onderzoek blijkt dat exposanten die de workshopmarathon hebben gevolgd 16 procent actiever zijn, deelnemers aan de master classes zijn 8 procent actiever. En 54 Procent van de bedrijven die het Klantactivatieprogramma hebben gevolgd, geeft aan hier de volgende editie weer aan deel te nemen. Bij de niet-actieve exposanten is dat 41 procent.

VNU Exhibitions heeft eerder - in 2002 - de UFI Marketing Award in de wacht gesleept met het VNU Leadmarketing Program. De UFI Marketing Award is een initiatief van UFI, the Global Association of the Exhibitions Industry; een overkoepelende organisatie van beursorganisatoren en accommodatie-exploitanten uit de hele wereld.

2013-07-02
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV