Magazine
Contact
Home
Social media activatie met Instagram-pillar
De Engelse online fashion retailer Boohoo.com heeft voor social media activatie op het tweedaagse festival Parklife in Manchester de Instagram-pillar ingezet. Bezoekers die een foto deelden op Instagram met de hashtag #boohooswag kregen uit de pilaar een polaroid formaat afdruk van hun foto. 



De Instagram-pillar is ontwikkeld door het social media bureau Dorst & Lesser als middel om het bereik van een merk of evenement online te vergroten. De hashtag, waar de merk- of eventnaam in kan worden gecommuniceerd, wordt gedeeld met alle volgers van de bezoeker op Instagram. Door social sharing wordt het bereik nog verder (viraal) vergroot. Daarnaast kan de polaroid naar wens worden vormgegeven, met logo’s en visuals.

De Instagram-pillars hebben al op meerdere evenementen gestaan. Onderstaand vind je de video van Boohoo.com op Parklife Manchester. 




2013-06-21
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV