Magazine
Contact
Home
CamperExpo overgenomen door PlusProducties
CamperExpo, de consumentenbeurs voor camperliefhebbers, is overgenomen door PlusProducties uit
Den Haag. De beurs werd de afgelopen drie jaar in Expo Houten georganiseerd door Hans Middelkamp van Spitz.



PlusProducties is de beurzen en evenementen organisatie van Tom Bey en Alexander van de Kerkhof.  Bey (in het verleden actief bij onder meer Ahoy en De Telegraaf) en Van de Kerkhof (organisator 50PlusBeurs) breiden hiermee hun samenwerking uit. In 2010 kochten zij de EmigratieBeurs, die eveneens in Expo Houten wordt gehouden.

CamperExpo ondersteunt van 17-21 september het Kampeer Expo Paviljoen op de 50PlusBeurs in Jaarbeurs Utrecht. Deze beurs brengt 100.000 actieve vijftigplussers en 600 exposanten bijeen in 6 hallen. Het Kampeer Segment krijgt op de komende 50PlusBeurs een prominente invulling, aangezien de bezoekers een belangrijke doelgroep zijn voor deze markt.

PlusProducties organiseert van 21-23 maart 2014 de CamperExpo in Expo Houten, voor naar verwachting 10.000 echte campervrienden van alle leeftijden en 100 exposanten. Fabrikanten, importeurs, dealers en toeleveranciers brengen nieuwe én  jong gebruikte campers, accessoires, camperbouw, media en specifieke toepassingen. Professionals, liefhebbers en gebruikers informeren over de mooiste camperplaatsen en vakantiebestemmingen in Nederland en Europa.

Alexander van de Kerkhof: “Waar anderen stoppen, gaan wij door. We creëren zo extra verkoopkansen voor de branche. Zowel in het najaar als het voorjaar is grote vraag naar effectief en betaalbaar klantcontact. Centraal in het land en goed bereikbaar. Ons initiatief sluit aan bij deze marktontwikkeling.”

Tom Bey: “Uitdagende tijden vragen om uitdagende vormen van samenwerking. Onze expertise en beurservaring combineren we met het netwerk van Hans Middelkamp. Zo kunnen we stappen maken die in deze tijd nodig zijn om het evenement succesvol te organiseren en uit te breiden.”

2013-06-21
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV