Magazine
Contact
Home
CamperExpo overgenomen door PlusProducties
CamperExpo, de consumentenbeurs voor camperliefhebbers, is overgenomen door PlusProducties uit
Den Haag. De beurs werd de afgelopen drie jaar in Expo Houten georganiseerd door Hans Middelkamp van Spitz.



PlusProducties is de beurzen en evenementen organisatie van Tom Bey en Alexander van de Kerkhof.  Bey (in het verleden actief bij onder meer Ahoy en De Telegraaf) en Van de Kerkhof (organisator 50PlusBeurs) breiden hiermee hun samenwerking uit. In 2010 kochten zij de EmigratieBeurs, die eveneens in Expo Houten wordt gehouden.

CamperExpo ondersteunt van 17-21 september het Kampeer Expo Paviljoen op de 50PlusBeurs in Jaarbeurs Utrecht. Deze beurs brengt 100.000 actieve vijftigplussers en 600 exposanten bijeen in 6 hallen. Het Kampeer Segment krijgt op de komende 50PlusBeurs een prominente invulling, aangezien de bezoekers een belangrijke doelgroep zijn voor deze markt.

PlusProducties organiseert van 21-23 maart 2014 de CamperExpo in Expo Houten, voor naar verwachting 10.000 echte campervrienden van alle leeftijden en 100 exposanten. Fabrikanten, importeurs, dealers en toeleveranciers brengen nieuwe én  jong gebruikte campers, accessoires, camperbouw, media en specifieke toepassingen. Professionals, liefhebbers en gebruikers informeren over de mooiste camperplaatsen en vakantiebestemmingen in Nederland en Europa.

Alexander van de Kerkhof: “Waar anderen stoppen, gaan wij door. We creëren zo extra verkoopkansen voor de branche. Zowel in het najaar als het voorjaar is grote vraag naar effectief en betaalbaar klantcontact. Centraal in het land en goed bereikbaar. Ons initiatief sluit aan bij deze marktontwikkeling.”

Tom Bey: “Uitdagende tijden vragen om uitdagende vormen van samenwerking. Onze expertise en beurservaring combineren we met het netwerk van Hans Middelkamp. Zo kunnen we stappen maken die in deze tijd nodig zijn om het evenement succesvol te organiseren en uit te breiden.”

2013-06-21
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV