Magazine
Contact
Home
easyFairs steekt zichzelf in nieuw jasje
Een nieuwe huisstijl, nieuwe websites en verschuivingen binnen de organisatie: met de slogan “Visit the future” slaat easyFairs een nieuwe weg in. De internationale beursorganisatie, bekend om haar eenvoudige en doeltreffende beursformules, conformeert zich met deze transformatie bedrijfsbreed aan haar concept van eenvoud en overzichtelijkheid.


"Nationaal en internationaal, intern en extern, visueel en tekstueel.... easyFairs heeft in korte tijd een complete metamorfose ondergaan", vertelt Cornelien Baijens, managing director Nederland/België bij easyFairs. "We willen ons nog meer richten op een makkelijke en inspirerende ervaring voor zowel exposanten als bezoekers. De slogan is dan ook gebaseerd op onze doelstelling om een ervaring te bieden, een kijkje in de toekomst van tal van industrieën."

Er zijn al heel wat veranderingen doorgevoerd. Zo hebben veel beurswebsites een nieuwe vormgeving gekregen en zijn er extra online features en diensten toegevoegd. Daarnaast zijn de websites volgens Baijens gebruiksvriendelijker en overzichtelijker geworden door het samenvoegen van de exposanten- en bezoekerskant.

Ook in de easyFairs-organisatie zijn een aantal veranderingen doorgevoerd. Baijens: "Het management is onderverdeeld in vijf regio’s, om de verschuiving van proces- naar projectgedreven activiteiten soepel te laten verlopen. De regio’s zijn Nordic (Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland), Benelux (België en Nederland), DACH (Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk), UK/ Ireland/global en Spanje

De regio Benelux staat onder leiding van Cornelien Baijens, zij neemt de eindverantwoordelijkheid voor België weer over.


2013-06-18
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
112 Vakdagen, de vakbeurs over hulpverlening en veiligheid die zou plaatsvinden van 16 tot en met 18 mei 2017 in Evenementenhal Gorinchem, is afgelast. De organisatie die in handen is van Evenementenhal kan onvoldoende draagvlak bieden voor ieder segment om de volledige branche te bedienen. Op dit moment is nog niet duidelijk of en wanneer er een vervolg aan dit beursconcept wordt gegeven. 
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV