Magazine
Contact
Home
easyFairs steekt zichzelf in nieuw jasje
Een nieuwe huisstijl, nieuwe websites en verschuivingen binnen de organisatie: met de slogan “Visit the future” slaat easyFairs een nieuwe weg in. De internationale beursorganisatie, bekend om haar eenvoudige en doeltreffende beursformules, conformeert zich met deze transformatie bedrijfsbreed aan haar concept van eenvoud en overzichtelijkheid.


"Nationaal en internationaal, intern en extern, visueel en tekstueel.... easyFairs heeft in korte tijd een complete metamorfose ondergaan", vertelt Cornelien Baijens, managing director Nederland/België bij easyFairs. "We willen ons nog meer richten op een makkelijke en inspirerende ervaring voor zowel exposanten als bezoekers. De slogan is dan ook gebaseerd op onze doelstelling om een ervaring te bieden, een kijkje in de toekomst van tal van industrieën."

Er zijn al heel wat veranderingen doorgevoerd. Zo hebben veel beurswebsites een nieuwe vormgeving gekregen en zijn er extra online features en diensten toegevoegd. Daarnaast zijn de websites volgens Baijens gebruiksvriendelijker en overzichtelijker geworden door het samenvoegen van de exposanten- en bezoekerskant.

Ook in de easyFairs-organisatie zijn een aantal veranderingen doorgevoerd. Baijens: "Het management is onderverdeeld in vijf regio’s, om de verschuiving van proces- naar projectgedreven activiteiten soepel te laten verlopen. De regio’s zijn Nordic (Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland), Benelux (België en Nederland), DACH (Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk), UK/ Ireland/global en Spanje

De regio Benelux staat onder leiding van Cornelien Baijens, zij neemt de eindverantwoordelijkheid voor België weer over.


2013-06-18
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV