Magazine
Contact
Home
easyFairs steekt zichzelf in nieuw jasje
Een nieuwe huisstijl, nieuwe websites en verschuivingen binnen de organisatie: met de slogan “Visit the future” slaat easyFairs een nieuwe weg in. De internationale beursorganisatie, bekend om haar eenvoudige en doeltreffende beursformules, conformeert zich met deze transformatie bedrijfsbreed aan haar concept van eenvoud en overzichtelijkheid.


"Nationaal en internationaal, intern en extern, visueel en tekstueel.... easyFairs heeft in korte tijd een complete metamorfose ondergaan", vertelt Cornelien Baijens, managing director Nederland/België bij easyFairs. "We willen ons nog meer richten op een makkelijke en inspirerende ervaring voor zowel exposanten als bezoekers. De slogan is dan ook gebaseerd op onze doelstelling om een ervaring te bieden, een kijkje in de toekomst van tal van industrieën."

Er zijn al heel wat veranderingen doorgevoerd. Zo hebben veel beurswebsites een nieuwe vormgeving gekregen en zijn er extra online features en diensten toegevoegd. Daarnaast zijn de websites volgens Baijens gebruiksvriendelijker en overzichtelijker geworden door het samenvoegen van de exposanten- en bezoekerskant.

Ook in de easyFairs-organisatie zijn een aantal veranderingen doorgevoerd. Baijens: "Het management is onderverdeeld in vijf regio’s, om de verschuiving van proces- naar projectgedreven activiteiten soepel te laten verlopen. De regio’s zijn Nordic (Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland), Benelux (België en Nederland), DACH (Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk), UK/ Ireland/global en Spanje

De regio Benelux staat onder leiding van Cornelien Baijens, zij neemt de eindverantwoordelijkheid voor België weer over.


2013-06-18
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV