Magazine
Contact
Home
easyFairs steekt zichzelf in nieuw jasje
Een nieuwe huisstijl, nieuwe websites en verschuivingen binnen de organisatie: met de slogan “Visit the future” slaat easyFairs een nieuwe weg in. De internationale beursorganisatie, bekend om haar eenvoudige en doeltreffende beursformules, conformeert zich met deze transformatie bedrijfsbreed aan haar concept van eenvoud en overzichtelijkheid.


"Nationaal en internationaal, intern en extern, visueel en tekstueel.... easyFairs heeft in korte tijd een complete metamorfose ondergaan", vertelt Cornelien Baijens, managing director Nederland/België bij easyFairs. "We willen ons nog meer richten op een makkelijke en inspirerende ervaring voor zowel exposanten als bezoekers. De slogan is dan ook gebaseerd op onze doelstelling om een ervaring te bieden, een kijkje in de toekomst van tal van industrieën."

Er zijn al heel wat veranderingen doorgevoerd. Zo hebben veel beurswebsites een nieuwe vormgeving gekregen en zijn er extra online features en diensten toegevoegd. Daarnaast zijn de websites volgens Baijens gebruiksvriendelijker en overzichtelijker geworden door het samenvoegen van de exposanten- en bezoekerskant.

Ook in de easyFairs-organisatie zijn een aantal veranderingen doorgevoerd. Baijens: "Het management is onderverdeeld in vijf regio’s, om de verschuiving van proces- naar projectgedreven activiteiten soepel te laten verlopen. De regio’s zijn Nordic (Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland), Benelux (België en Nederland), DACH (Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk), UK/ Ireland/global en Spanje

De regio Benelux staat onder leiding van Cornelien Baijens, zij neemt de eindverantwoordelijkheid voor België weer over.


2013-06-18
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV