Magazine
Contact
Home
Anova Vista: nieuwe evenementenhal van De Boer
De Boer introduceert een vernieuwde basisevenementenhal. De Anova Vista kent diverse innovaties die inspelen op de behoeften van opdrachtgevers, zoals een bijzonder design, hoger comfort, lager energieverbruik en een goed prijsniveau.

Het eerste dat opvalt aan de Anova Vista zijn de zijwandhoogte van 3,5 meter en de geïntegreerde vleugeluitbouw die voor een vloeiende daklijn zorgen. Door een nieuw verbindingssysteem is het uitbouwen van de accommodatie mogelijk zonder dat de vloeiende daklijn wordt onderbroken. Door de hoge isolatiewaarde van de constructie en de pneumatische dakbespanning heeft de evenementenhal verder een lager energieverbruik, betere akoestiek en een hoger comfort. De Anova Vista is gemaakt van lichte materialen en is lang niet zo zwaar om op te bouwen dan vergelijkbare accommodaties. 

Aan de Anova Vista kunnen verschillende aanbouwen geplaatst worden, die bijvoorbeeld gebruikt kunnen worden voor ontvangstruimte, luchtsluis, garderobe, catering, sanitaire voorzieningen en opslag. "Vaak worden aan het hoofdcomplex andere tenttypes gekoppeld tot een geschakeld tentencomplex", aldus een woordvoerder van De Boer. "Dit biedt binnen weliswaar de juiste ruimte voor het evenement, maar buiten kan dit ten koste gaan van de uniforme uitstraling. Door gebruik te maken van geïntegreerde vleugels maakt de Anova Vista een uniforme presentatie mogelijk en zorgt daarmee voor de gewenste eenheid."

De uitbouw van de Anova Vista kan worden uitgerust met glazen panelen en deuren, of omheind met een glazen balustrade waardoor een overdekt terras ontstaat. De uitbouwen kunnen per vijf meter in de lengte worden uitgebreid, worden geschakeld worden of in delen worden toegepast. Ook een zogenaamd 'teruggezette gevel' behoort tot de mogelijkheden.

Het frame van de Anova Vista is uitgerust met sleuven die volgens de woordvoerder ideaal zijn om banners aan te bevestigen. Ook zijn er bevestigingspunten voor banieren rondom de structuur aangebracht in het verlengde van de wanden zodat binnen en rondom de accommodatie een complete merkbeleving gecreëerd kan worden.


2013-06-18
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV