Magazine
Contact
Home
Nieuwe Berlijnse modebeurs voor het middensegment
Berlijn blijkt een vruchtbare bodem voor mode in het algemeen en modevakbeurzen in het bijzonder. Deze zomer komt er weer een nieuwe beurs bij: Herzblut-Messe, een modevakbeurs voor het middensegment. De beurs vindt plaats op 4 en 5 juli in de Stephanuskerk in een buitenwijk van Berlijn.

Hertzblut Messe is een platform voor kleine- en middelgrote modeondernemingen die te klein zijn voor de premium en high-fashion merken die op andere beurzen staan. Op de website van de nieuwe beurs staan nu veertien namen van de participerende merken.

Herzblut Messe vindt bijna tegelijk plaats met de gerenommeerde modevakbeurs Bread & Butter Berlin, die van 2 tot en met 4 juli gepland staat. Herzblut Messe is op 4 en 5 juli te vinden in de Stephanuskerk in een buitenwijk van Berlijn. Organisatoren zijn Joachim Scheffer die vijf jaar lang voor de vakbeurs Spirit of Fashion heeft gewerkt en Manuela Moik die ervaring heeft in de acquisitie voor modevakbeurzen.

2013-04-18
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV