Magazine
Contact
Home
VNU Exhibitions neemt online beautyplatformen over
De beautyplatformen Schoonheidsspecialistennieuws.nl en BeautyNieuws.nl zijn overgenomen door  VNU Exhibitions Europe. De organisatie neemt hiermee een volgende stap om vraag en aanbod van de beautybranche jaarrond bij elkaar te brengen. Inge de Munnik, beautyjournalist en oprichtster van de online beautyplatformen, treedt per 1 maart bij VNU Exhibitions in dienst.



Directeur Beurzen & Cross Media John van der Valk van VNU Exhibitions ziet het als een waardevolle aanvulling op de fysieke beautybeurzen en de online vakbeurs Beautyvakbeurs.nl. “De overname past goed binnen onze VNU-brede strategie om het hele jaar door vraag en aanbod op een waardevolle manier bij elkaar te brengen. Die contactmomenten trekken we breder dan alleen de momenten tijdens fysieke beurzen.”

Annelies Bodifée: “Ik zie het als een geweldige uitdaging om op deze manier onze online activiteiten verder vorm te geven. We bieden beautyleveranciers en - professionals een online platform om het hele jaar door branchegerelateerde informatie uit te wisselen. Het effect is een verdere verdieping en verbreding van ons aanbod op het gebied van beauty. Gezamenlijk hebben we zoveel kennis en contacten, het is alleen maar logisch dat we onze krachten bundelen.”

Met bijna 20.000 bezoekers en 55.000 paginaweergaven per maand is www.schoonheidsspecialistennieuws.nl een belangrijke informatiebron voor schoonheidsspecialisten op internet. Het online vakblad biedt nieuws en onafhankelijke informatie over de branche. www.beautynieuws.nl richt zich op de vrouw die op zoek is naar tips, de nieuwste producten en behandelingen. De site had in 2012 meer dan 1 miljoen bezoekers en ruim 2 miljoen pageviews. Op www.beautyvakbeurs.nl vinden meer dan 30.000 abonnees productinformatie en aanbieders in de professionele beautymarkt.

Beauty Trade Special en Beauty Salon dimensions zijn de evenementen voor de uiterlijke verzorgingsbranche. Vakbezoekers ontdekken hier de laatste trends en noviteiten op het gebied van schoonheidsverzorging. Er worden workshops, presentaties en demonstraties gegeven. Beauty Salon dimensions 2012 werd afgesloten met 13.041 bezoekers. De 2012 editie van Beauty Trade Special trok in drie dagen 17.795 bezoekers. 

Twee weken geleden bereikte VNU Exhibitions Europe overeenstemming met Infinity Event, organisator van onder meer de vakbeurzen MassageDagen en Dermafair, om haar beurzen samen te laten plaatsvinden met respectievelijk Beauty Salon dimensions in september 2013 en Beauty Trade special in maart 2014.






2013-02-27
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV