Magazine
Contact
Home
Amsterdam RAI zoekt beursmanager Horecava
Amsterdam RAI is op zoek naar een nieuwe beursmanager voor de Horecava en de Bakkerijdagen. Na zeven succesvolle jaren maakte beursmanager Joke van de Wijngaart in december haar vertrek bekend. Na de afgelopen editie van de Horecava, in januari, ging ze aan de slag als directeur van de Modefabriek.




De nieuwe 'Manager van het Beursdomein Food' is verantwoordelijk voor de strategie en het uitbouwen, ontwikkelen en innoveren van de beurstitels Horecava en Bakkerijdagen. "Hij of zij zorgt ervoor dat het team vraag en aanbod (mensen en markten) optimaal met elkaar weet te verbinden," aldus de vacature. "De uitdaging is om in een steeds competitiever wordende markt de positie van innovatieve marktleider te verstevigen en uit te bouwen, zowel op de beursvloer als virtueel."

Voor de functie wordt heel wat kennis en vaardigheden gevraagd. Zo moet de beursmanager met het team de strategie van de concepten van komende edities en de lange termijnstrategie van de evenementen bepalen, coaching en sturing aan het beursteam geven, op de hoogte zijn van de ontwikkelingen en problematiek van de branche en de markt door en door kennen. De beursmanager is eindverantwoordelijk voor de beursplannen, exposantenwervingsplannen en bezoekerswervingsplannen, (strategie en concept) met daarin doelgroep, bereik, trends en ontwikkelingen, exposanten- en bezoekerswerving en is bovendien financieel eindverantwoordelijk. 

Gevraagd wordt iemand die beschikt over een HBO/Universitair werk- en denkniveau en een gedegen achtergrond als B2B marketeer, iemand die bij voorkeur ervaring heeft in de evenementenbranche en/of mediawereld, bijvoorbeeld als brandmanager, commercieel manager, bladmanager of marketingmanager. Een uitstekend netwerk in de Horeca-wereld is een pré.

Klik hier voor de volledige vacature-omschrijving.




2013-02-25
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV