Magazine
Contact
Home
Amsterdam RAI zoekt beursmanager Horecava
Amsterdam RAI is op zoek naar een nieuwe beursmanager voor de Horecava en de Bakkerijdagen. Na zeven succesvolle jaren maakte beursmanager Joke van de Wijngaart in december haar vertrek bekend. Na de afgelopen editie van de Horecava, in januari, ging ze aan de slag als directeur van de Modefabriek.




De nieuwe 'Manager van het Beursdomein Food' is verantwoordelijk voor de strategie en het uitbouwen, ontwikkelen en innoveren van de beurstitels Horecava en Bakkerijdagen. "Hij of zij zorgt ervoor dat het team vraag en aanbod (mensen en markten) optimaal met elkaar weet te verbinden," aldus de vacature. "De uitdaging is om in een steeds competitiever wordende markt de positie van innovatieve marktleider te verstevigen en uit te bouwen, zowel op de beursvloer als virtueel."

Voor de functie wordt heel wat kennis en vaardigheden gevraagd. Zo moet de beursmanager met het team de strategie van de concepten van komende edities en de lange termijnstrategie van de evenementen bepalen, coaching en sturing aan het beursteam geven, op de hoogte zijn van de ontwikkelingen en problematiek van de branche en de markt door en door kennen. De beursmanager is eindverantwoordelijk voor de beursplannen, exposantenwervingsplannen en bezoekerswervingsplannen, (strategie en concept) met daarin doelgroep, bereik, trends en ontwikkelingen, exposanten- en bezoekerswerving en is bovendien financieel eindverantwoordelijk. 

Gevraagd wordt iemand die beschikt over een HBO/Universitair werk- en denkniveau en een gedegen achtergrond als B2B marketeer, iemand die bij voorkeur ervaring heeft in de evenementenbranche en/of mediawereld, bijvoorbeeld als brandmanager, commercieel manager, bladmanager of marketingmanager. Een uitstekend netwerk in de Horeca-wereld is een pré.

Klik hier voor de volledige vacature-omschrijving.




2013-02-25
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV