Magazine
Contact
Home
VNU Exhibitions Europe neemt Quel Business Information over
VNU Exhibitions Europe heeft Quel Business Information overgenomen. Met maandelijks meer dan 100 duizend bezoekers is Quel het grootste online business-to-business platform binnen de maakindustrie in Nederland en België. Sinds 2009 waren Quel en VNU Exhibitions al strategische partners.



Bart Strijker, cluster manager Industrie van VNU Exhibitions, is toegetreden tot de directie van Quel Business Information. Hij heeft als opdracht meegekregen Quel.nl en Products4Industry.nl verder uit te bouwen binnen de visie van VNU Exhibitions Europe als marketing partner van bedrijven.

Directeur Beurzen & Cross Media John van der Valk van VNU Exhibitions noemt de overname van Quel Business Information een logische stap. “We transformeren ons bedrijf tot een marketing partner die 365 dagen per jaar leads aan haar klanten uitlevert. Hierdoor zijn we het hele jaar door gesprekspartner voor onze klanten. Onze core business is het genereren van omzet voor onze klanten. Met maandelijks 100 duizend bezoekers in de maakindustrie maken we die belofte waar.”

Bart Strijker geeft aan dat de overname tot meerwaarde leidt voor de klanten van VNU Exhibitions en Quel . “We bieden een totaalpakket. Met Quel en Products4industry.nl zijn we in staat de profielen in onze databases verder te verrijken. Het feit dat we aan het roer staan van zowel twee toonaangevende online platforms als een aantal markt leidende beurzen leidt tot verdieping, waardoor we beter in staat zijn vraag en aanbod intelligent te koppelen, met onze klant als grote winnaar. Bijkomend voordeel is dat we online veel marktkennis opdoen van de vraagzijde die wij zullen vertalen in onze beursconcepten.”

Directeur Jurg Benders van Quel Business Information ziet alleen maar kansen voor de markt. “De overname door VNU Exhibitions leidt tot een ijzersterke marketing partner voor alle bedrijven in de maakindustrie. De combinatie online en beurzen biedt nieuwe, verfrissende inzichten die leiden tot zekere business voor aanbieders en scherp zicht op de juiste toeleveranciers voor de vragende partij.”

2013-02-18
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV